Povestea ortografiei și a semnelor de punctuație : exerciții aplicative pentru ciclul primar

Autor chat
Editura PIM chat
Loc publicare Iaşi
An 2017
Subiect limba rom. - gramatică (exerciţii) - ciclul primar chat
ISBN 9786061339242
Note Bibliografie p. 90

IV 5332

Caras, Creola
    Povestea ortografiei și a semnelor de punctuație : exerciții aplicative pentru ciclul primar / Creola Caras, Gabriela Apetroaie.- Ed. adăugită și revizuită.- Iaşi : PIM , 2017 (Iaşi : Tipografia PIM) .
    91 p..    
    Bibliografie p. 90
    Despre creativitate în literatura de specialitate românească s-a vorbit destul de mult. în zona curriculum-ului practicat, a aplicaţiilor specifice pe segmentul învăţământului primar, există mai puţine concretizări reuşite. Lucrarea „Metode şi tehnici de dezvoltare a creativităţii în ciclul primar”constituie o abordare complexă din această perspectivă, dezvoltând modele concrete, de stimulare a creativităţii elevilor din ciclul primar. Exerciţiile propuse sunt centrate pe dezvoltarea fluidităţii, fluenţei şi originalităţii elevilor, fiind validate de o deosebită experienţă didactică a autoarelor. Lucrarea se adresează deopotrivă dascălilor debutanţi ca şi celor experimentaţi, realizând incursiuni în creatologia aplicată. Totodată invită institutorii/învăţătorii practicieni să-şi regândească demersurile didactice din perspectiva creativităţii. Prof. dr. Genoveva Farcaş, Inspector şcolar — I.S.J. - Iaşi.
    ISBN 9786061339242

    I Apetroaie, Gabriela

    1. limba rom. - gramatică (exerciţii) - ciclul primar

811.135.1'36(075.33)(076)

010 __ $a9786061339242
035 __ $aIV 5332
101 0_ $arum
200 0_ $aPovestea ortografiei și a semnelor de punctuație $bCarte tipărită $eexerciții aplicative pentru ciclul primar $fCreola Caras, Gabriela Apetroaie
205 __ $aEd. adăugită și revizuită
210 ## $aIaşi $cPIM $d2017 $eIaşi $gTipografia PIM
215 __ $a91 p.
299 __ $aPovestea ortografiei și a semnelor de punctuație : exerciții aplicative pentru ciclul primar
300 __ $aBibliografie p. 90
330 __ $aDespre creativitate în literatura de specialitate românească s-a vorbit destul de mult. în zona curriculum-ului practicat, a aplicaţiilor specifice pe segmentul învăţământului primar, există mai puţine concretizări reuşite. Lucrarea „Metode şi tehnici de dezvoltare a creativităţii în ciclul primar”constituie o abordare complexă din această perspectivă, dezvoltând modele concrete, de stimulare a creativităţii elevilor din ciclul primar. Exerciţiile propuse sunt centrate pe dezvoltarea fluidităţii, fluenţei şi originalităţii elevilor, fiind validate de o deosebită experienţă didactică a autoarelor. Lucrarea se adresează deopotrivă dascălilor debutanţi ca şi celor experimentaţi, realizând incursiuni în creatologia aplicată. Totodată invită institutorii/învăţătorii practicieni să-şi regândească demersurile didactice din perspectiva creativităţii. Prof. dr. Genoveva Farcaş, Inspector şcolar — I.S.J. - Iaşi
606 __ $alimba rom. - gramatică (exerciţii) - ciclul primar
608 __ $amonografie
675 __ $a811.135.1'36(075.33)(076)
686 __ $a80/811
700 _0 $aCaras, Creola
701 _0 $aApetroaie, Gabriela
830 __ $a811.135.1'36/ C23
975 00 $a811.135.1
975 00 $a(075.33) $a(076)
975 00 $a'36
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu