Autor | Prinstein, Mitch chat |
Editura | Publica chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2018 |
Subiect | dezvoltarea personalităţii chat |
psihologia adolescenţilor chat | |
popularitate chat | |
comportament de grup chat | |
ISBN | 9786067223088 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067223088 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 88427 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Popular |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | puterea atractivității într-o lume obsedată de statut |
Prima menţ. de resp. | Mitch Prinstein |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Iulia Bertea |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Publica |
Data publicării | 2018 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 280 p. |
Alte detalii fizice | fig. |
Titlu | |
Titlu | Popular : puterea atractivității într-o lume obsedată de statut |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cartea de faţă examinează motivele pentru care popularitatea joacă un rol atât de important în dezvoltarea noastră, influenţându-ne fericirea și succesul pe termen lung. În multe aspecte ale vieţii, aceste vechi dinamici ale copilăriei și adolescenţei continuă să se manifeste în fiecare întâlnire de afaceri, în reuniunile sociale, în relaţiile personale și chiar în felul în care ne creștem copiii. Popularitatea ne afectează până și ADN-ul, sănătatea și mortalitatea în moduri fascinante, la care nu ne-am gândit până acum. Cercetările sugerează că gradul de popularitate de care ne-am bucurat în primii ani de viaţă prezice, mai mult decât inteligenţa din copilărie, cât de fericiţi și prosperi vom fi la maturitate. Însă oamenii populari în modul convenţional nu sunt cei care au cel mai mare succes în viaţă, din simplul motiv că există mai mult decât un singur tip de popularitate – și mulţi dintre noi încă tânjesc după cel potrivit. În copilărie, ne străduim să fim agreabili, ceea ce ne poate aduce beneficii reale nu doar pe terenul de joacă, ci pe tot parcursul vieţii. În schimb, în adolescenţă iese la iveală o nouă formă de popularitate și, brusc, începem să ne pese de status, putere, influenţă și notorietate – iar cercetările arată că acest tip de popularitate ne face mai mult rău decât ne închipuim. Aţi fost populari în copilărie? Cu siguranţă aveţi un răspuns la această întrebare, însă Mitch Prinstein ar vrea să aveţi două: statutul este ceva, iar atractivitatea cu totul altceva. Originile ambelor tipuri de popularitate constituie subiectul acestei cărţi deosibit de fascinante și extraordinar de bine scrise. Am citit-o din scoarţă-n scoarţă și am aflat tot atâtea lucruri despre știinţă pe câte am aflat despre mine însămi. Angela Duckworth, autoarea bestsellerului Grit: Puterea pasiunii și a perseverenţei |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | dezvoltarea personalităţii |
psihologia adolescenţilor | |
popularitate | |
comportament de grup | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.923.2 |
159.922.8 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Prinstein, Mitch |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Bertea, Iulia |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.923.2 |
159.922.8 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 986364 / 0986364 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ P92 | |
2. | 986363 / 0986363 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ P92 | |
3. | 986362 / 0986362 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ P92 | |
4. | 986361 / 0986361 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ P92 | |
5. | 986359 / 0986359 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ P92 | |
6. | 986358 / 0986358 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ P92 | |
7. | 986357 / 0986357 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ P92 | |
8. | 986356 / 0986356 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 88427 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|