Titlu | |
Titlu | PLICTISEALA la copii și adolescenți : o perspectivă psihologică |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | PLICTISEALA la copii și adolescenți |
Alte informaţii la titlu | o perspectivă psihologică |
Prima menţ. de resp. | volum coordonat de Elena Bonchiș |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Bonchiș, Elena |
Cod de legătură | coord. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734689064 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 95932 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
082.1Psihologia copilului & Parenting | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
inteligența emoțională | |
emoții | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2022 |
Locul tipăririi | Iași |
Numele tipografiei | Imprimeriile David |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 263 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologia copilului & Parenting |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 231-259 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Unul dintre cele mai cunoscute fenomene ale istoriei omenirii, plictiseala a căpătat de-a lungul timpului multe forme și a fost abordată de filosofi și cercetători prin prisma a numeroase teorii – de la „demonul tuturor relelor” la predictor al depresiei și, paradoxal, la potențială sursă de stimulare a creativității. În era tehnologiei și a generației Z, volumul de față oferă informații prețioase cu privire la cauzele apariției plictiselii la copii și adolescenți, tendințele și manifestările acesteia în diferite contexte actuale, dar și strategii eficiente prin care putem transforma plictiseala într-o forță motivațională, care să alimenteze nevoia de stimuli noi, de soluții creative, să dezvolte deprinderi de autocontrol, să îmbunătățească sănătatea mintală, contribuind în cele din urmă la starea de bine a copilului și a adolescentului de astăzi. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1045534 / 1045534 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ P71 | |
2. | 1045533 / 1045533 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ P71 | |
3. | 1045532 / 1045532 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ P71 | |
4. | 1045531 / 1045531 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ P71 | |
5. | 1045530 / 1045530 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ P71 | |
6. | 1045529 / 1045529 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ P71 | |
7. | 1045528 / 1045528 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ P71 | |
8. | 1045527 / 1045527 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 95932 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|