Persuasiunea : receptare și responsabilitate

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iaşi
An 2003
Subiect comunicare socială chat
persuasiune (psihologie) chat
relaţii publice chat
ISBN 9736839494

III 38166

Larson, Charles U.
    Persuasiunea : receptare și responsabilitate / Charles U. Larson ; traducere de Odette Arhip.- Iaşi : Polirom , 2003 (București : Lumina Tipo) .
    503 p. : il..- (Collegium. Relaţii publice şi publicitate).    
    Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc..
    ISBN 9736839494

    I Arhip, Odette(trad.)

    1. comunicare socială
    2. persuasiune (psihologie)
    3. relaţii publice

316.77
32.019.51
082.1Collegium. Relaţii publice şi publicitate


035 __ $aIII 38166
299 __ $aPersuasiunea : receptare și responsabilitate
955 __ $a1
200 __ $aPersuasiunea $ereceptare și responsabilitate $fCharles U. Larson $gtraducere de Odette Arhip $bCarte tipărită
700 __ $aLarson, Charles U.
702 __ $aArhip, Odette $4trad.
010 __ $a9736839494
675 __ $a316.77
675 __ $a32.019.51
675 __ $a082.1Collegium. Relaţii publice şi publicitate
686 __ $a3/32
608 __ $amonografie
606 __ $acomunicare socială
606 __ $apersuasiune (psihologie)
606 __ $arelaţii publice
101 __ $arum
210 __ $aIaşi $cPolirom $d2003 $eBucurești $gLumina Tipo
215 __ $a503 p. $cil.
225 __ $aCollegium. Relaţii publice şi publicitate
330 __ $aPe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1051940 / 1051940 SA Împrumut Da 316.7/ L22
2. 1051939 / 1051939 D Împrumut la sala de lectură Da III 38166
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
SA Împrumut 1

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu