Particularitățile dezvoltării competenței de comunicare didactică în contextul situațiilor de învățare

Autor chat
Editura Vasiliana '98 chat
Loc publicare Iași
An 2015
Subiect comunicare didactică chat
pedagogia comunicării chat
pedagogie universitară chat
ISBN 9789731162867
9789731163932
9789731162218
Note Bibliografie p. 154-162
Rezumat și în limba engleză

III 34029

Vlădescu, Ionuț
    Particularitățile dezvoltării competenței de comunicare didactică în contextul situațiilor de învățare / lector univ. dr. Ionuţ Vlădescu.- Iași : Vasiliana '98 , 2015.
    184 p. : anexe, fig., tab..    
    Bibliografie p. 154-162
    Rezumat și în limba engleză
    În lucrarea elaborată, Domnul Ionuț Vlădescu a încercat să realizeze o delimitare şi clarificare a termenilor de barieră, respectiv blocaj. Astfel, în categoria barierelor au fost integrate aspecte obstacolare predominat externe, care nu prezintă riscul închiderii definitive a comunicării. Spre deosebire de acestea, blocajelor din comunicare le-au fost asociate elemente perturbatorii de factură subiectivă, internă, care determină agravarea situaţiei comunicaţionale, manifestând riscul stopării procesului de comunicare. Aşadar, dacă în primul caz. cel al barierelor în comunicare, există o posibilă surmontare a obstacolului, deşi, posibil dificilă, în cel de al doilea caz, al blocajelor în comunicare, depăşirea acelor elemente care izolează, închid sau stopează funcţionarea comunicării sub un anumit unghi al acesteia, pare mai greu de remediat. Totodată, specialiştii au subliniat faptul că barierele din comunicare nu acţionează izolat unele de altele. în procesul comunicării ele se succed, se întrepătrund, se influenţează reciproc, de regulă se însumează, iar în anumite combinaţii pot duce la distorsionarea gravă a informaţiei, ori la prejudicierea sau chiar blocarea comunicării. Mai mult decât atât, barierele si blocajele trebuie private într-o strânsă relaţie de interdependenţă, înţelegând prin aceasta că barierele pot determina blocaje în comunicare, iar blocajele pot impune noi bariere, ceea ce face să se impună un cerc vicios, o relaţie cauzală circulară nonconvergcntă, care determină o dereglare şi o disfuncţionalitate semnificativă la nivelul comunicării..
    ISBN 9789731162867 ISBN 9789731163932 ISBN 9789731162218

    1. comunicare didactică
    2. pedagogia comunicării
    3. pedagogie universitară

371:316.77
371:378


010 __ $a9789731162867
010 __ $a9789731163932
010 __ $a9789731162218
035 __ $aIII 34029
101 0_ $arum
200 0_ $aParticularitățile dezvoltării competenței de comunicare didactică în contextul situațiilor de învățare $bCarte tipărită $flector univ. dr. Ionuţ Vlădescu
210 ## $aIași $cVasiliana '98 $d2015
215 __ $a184 p. $canexe, fig., tab.
299 __ $aParticularitățile dezvoltării competenței de comunicare didactică în contextul situațiilor de învățare
300 __ $aBibliografie p. 154-162
300 __ $aRezumat și în limba engleză
330 __ $aÎn lucrarea elaborată, Domnul Ionuț Vlădescu a încercat să realizeze o delimitare şi clarificare a termenilor de barieră, respectiv blocaj. Astfel, în categoria barierelor au fost integrate aspecte obstacolare predominat externe, care nu prezintă riscul închiderii definitive a comunicării. Spre deosebire de acestea, blocajelor din comunicare le-au fost asociate elemente perturbatorii de factură subiectivă, internă, care determină agravarea situaţiei comunicaţionale, manifestând riscul stopării procesului de comunicare. Aşadar, dacă în primul caz. cel al barierelor în comunicare, există o posibilă surmontare a obstacolului, deşi, posibil dificilă, în cel de al doilea caz, al blocajelor în comunicare, depăşirea acelor elemente care izolează, închid sau stopează funcţionarea comunicării sub un anumit unghi al acesteia, pare mai greu de remediat. Totodată, specialiştii au subliniat faptul că barierele din comunicare nu acţionează izolat unele de altele. în procesul comunicării ele se succed, se întrepătrund, se influenţează reciproc, de regulă se însumează, iar în anumite combinaţii pot duce la distorsionarea gravă a informaţiei, ori la prejudicierea sau chiar blocarea comunicării. Mai mult decât atât, barierele si blocajele trebuie private într-o strânsă relaţie de interdependenţă, înţelegând prin aceasta că barierele pot determina blocaje în comunicare, iar blocajele pot impune noi bariere, ceea ce face să se impună un cerc vicios, o relaţie cauzală circulară nonconvergcntă, care determină o dereglare şi o disfuncţionalitate semnificativă la nivelul comunicării.
606 __ $acomunicare didactică
606 __ $apedagogia comunicării
606 __ $apedagogie universitară
608 __ $amonografie
675 __ $a371:316.77
675 __ $a371:378
686 __ $a37
700 _0 $aVlădescu, Ionuț
975 00 $a371 $a:316.77
975 00 $a371 $a:378
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 905860 / 0905860 SA Împrumut Da 371/ V74
2. 905859 / 0905859 SA Împrumut Da 371/ V74
3. 905858 / 0905858 F6 Împrumut Da 371/ V74
4. 905857 / 0905857 F4 Împrumut Da 371/ V74
5. 905856 / 0905856 F3 Împrumut Da 371/ V74
6. 905855 / 0905855 F2 Împrumut Da 371/ V74
7. 905854 / 0905854 F1 Împrumut Da 371/ V74
8. 905853 / 0905853 D Împrumut la sala de lectură Da III 34029
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 9

Lăsați un comentariu