Autor | Vlădescu, Ionuț chat |
Editura | Vasiliana '98 chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2015 |
Subiect | comunicare didactică chat |
pedagogia comunicării chat | |
pedagogie universitară chat | |
ISBN | 9789731162867 |
9789731163932 | |
9789731162218 | |
Note | Bibliografie p. 154-162 |
Rezumat și în limba engleză |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789731162867 |
9789731163932 | |
9789731162218 | |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 34029 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Particularitățile dezvoltării competenței de comunicare didactică în contextul situațiilor de învățare |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | lector univ. dr. Ionuţ Vlădescu |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | Vasiliana '98 |
Data publicării | 2015 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 184 p. |
Alte detalii fizice | anexe, fig., tab. |
Titlu | |
Titlu | Particularitățile dezvoltării competenței de comunicare didactică în contextul situațiilor de învățare |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 154-162 |
Rezumat și în limba engleză | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | În lucrarea elaborată, Domnul Ionuț Vlădescu a încercat să realizeze o delimitare şi clarificare a termenilor de barieră, respectiv blocaj. Astfel, în categoria barierelor au fost integrate aspecte obstacolare predominat externe, care nu prezintă riscul închiderii definitive a comunicării. Spre deosebire de acestea, blocajelor din comunicare le-au fost asociate elemente perturbatorii de factură subiectivă, internă, care determină agravarea situaţiei comunicaţionale, manifestând riscul stopării procesului de comunicare. Aşadar, dacă în primul caz. cel al barierelor în comunicare, există o posibilă surmontare a obstacolului, deşi, posibil dificilă, în cel de al doilea caz, al blocajelor în comunicare, depăşirea acelor elemente care izolează, închid sau stopează funcţionarea comunicării sub un anumit unghi al acesteia, pare mai greu de remediat. Totodată, specialiştii au subliniat faptul că barierele din comunicare nu acţionează izolat unele de altele. în procesul comunicării ele se succed, se întrepătrund, se influenţează reciproc, de regulă se însumează, iar în anumite combinaţii pot duce la distorsionarea gravă a informaţiei, ori la prejudicierea sau chiar blocarea comunicării. Mai mult decât atât, barierele si blocajele trebuie private într-o strânsă relaţie de interdependenţă, înţelegând prin aceasta că barierele pot determina blocaje în comunicare, iar blocajele pot impune noi bariere, ceea ce face să se impună un cerc vicios, o relaţie cauzală circulară nonconvergcntă, care determină o dereglare şi o disfuncţionalitate semnificativă la nivelul comunicării. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | comunicare didactică |
pedagogia comunicării | |
pedagogie universitară | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371:316.77 |
371:378 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Vlădescu, Ionuț |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371 |
:316.77 | |
371 | |
:378 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 905860 / 0905860 | SA | Împrumut | Da | 371/ V74 | |
2. | 905859 / 0905859 | SA | Împrumut | Da | 371/ V74 | |
3. | 905858 / 0905858 | F6 | Împrumut | Da | 371/ V74 | |
4. | 905857 / 0905857 | F4 | Împrumut | Da | 371/ V74 | |
5. | 905856 / 0905856 | F3 | Împrumut | Da | 371/ V74 | |
6. | 905855 / 0905855 | F2 | Împrumut | Da | 371/ V74 | |
7. | 905854 / 0905854 | F1 | Împrumut | Da | 371/ V74 | |
8. | 905853 / 0905853 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 34029 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|