Opere complete Vol.17 : Dezvoltarea personalității

An 2006
Subiect dezvoltarea personalităţii chat
ISBN 9737070623
Note Bibliografie p. 223-227
collections_bookmark

Conținut în... (Nivel set)

Opere complete

Opere complete

9737070623

2006

Pentru cititorul celor şase volume ale seriei de Opere Complete ale lui Jung publicate deja de Editura Trei, prezentul volum, cel de-al XVII-lea, poate părea surprinzător. În timp ce volumele anterioare aveau un caracter marcat teoretic — principalele contribuţii psihanalitice şi psihologice ale lui Jung, respectiv teoria arhetipurilor şi teoria tipurilor psihologice, sunt conţinute în primul şi cel de-al şaselea volum —, Dezvoltarea personalităţii are un pronunţat caracter practic. Domeniul ales este cel al dezvoltării personale prin educaţie. Ca expresie a preocupării sale, Jung participă la mai multe congrese internaţionale pentru educaţie, unde îşi expune ideile legate de importanţa psihologiei analitice pentru dezvoltarea personală. În contextul mai larg al mişcării psihanalitice, interesul descoperitorului inconştientului colectiv pentru problemele pedagogiei nu constituie o excepţie. Dimpotrivă, constatând că rădăcinile nevrozei adultului se află în disfuncţiile relaţionărilor (educative) intrafamiliale din copilărie, psihanaliştii perioadei începuturilor au considerat pe bună dreptate că profilaxia printr-o educaţie modificată în sens permisiv este preferabilă terapiei corective ulterioare. La Jung, perspectiva este mai generală, mai puţin specializată. Vasile Dem Zamfirescu

dezvoltarea personalităţii

Opere complete

Opere complete

9737070623

2006

Pentru cititorul celor şase volume ale seriei de Opere Complete ale lui Jung publicate deja de Editura Trei, prezentul volum, cel de-al XVII-lea, poate părea surprinzător. În timp ce volumele anterioare aveau un caracter marcat teoretic — principalele contribuţii psihanalitice şi psihologice ale lui Jung, respectiv teoria arhetipurilor şi teoria tipurilor psihologice, sunt conţinute în primul şi cel de-al şaselea volum —, Dezvoltarea personalităţii are un pronunţat caracter practic. Domeniul ales este cel al dezvoltării personale prin educaţie. Ca expresie a preocupării sale, Jung participă la mai multe congrese internaţionale pentru educaţie, unde îşi expune ideile legate de importanţa psihologiei analitice pentru dezvoltarea personală. În contextul mai larg al mişcării psihanalitice, interesul descoperitorului inconştientului colectiv pentru problemele pedagogiei nu constituie o excepţie. Dimpotrivă, constatând că rădăcinile nevrozei adultului se află în disfuncţiile relaţionărilor (educative) intrafamiliale din copilărie, psihanaliştii perioadei începuturilor au considerat pe bună dreptate că profilaxia printr-o educaţie modificată în sens permisiv este preferabilă terapiei corective ulterioare. La Jung, perspectiva este mai generală, mai puţin specializată. Vasile Dem Zamfirescu

dezvoltarea personalităţii


II 86360

    Opere complete ; traducere din limba germană de Viorica Nișcov.- , 2006.
    243 p..    
    Bibliografie p. 223-227
    Pentru cititorul celor şase volume ale seriei de Opere Complete ale lui Jung publicate deja de Editura Trei, prezentul volum, cel de-al XVII-lea, poate părea surprinzător. În timp ce volumele anterioare aveau un caracter marcat teoretic — principalele contribuţii psihanalitice şi psihologice ale lui Jung, respectiv teoria arhetipurilor şi teoria tipurilor psihologice, sunt conţinute în primul şi cel de-al şaselea volum —, Dezvoltarea personalităţii are un pronunţat caracter practic. Domeniul ales este cel al dezvoltării personale prin educaţie. Ca expresie a preocupării sale, Jung participă la mai multe congrese internaţionale pentru educaţie, unde îşi expune ideile legate de importanţa psihologiei analitice pentru dezvoltarea personală. În contextul mai larg al mişcării psihanalitice, interesul descoperitorului inconştientului colectiv pentru problemele pedagogiei nu constituie o excepţie. Dimpotrivă, constatând că rădăcinile nevrozei adultului se află în disfuncţiile relaţionărilor (educative) intrafamiliale din copilărie, psihanaliştii perioadei începuturilor au considerat pe bună dreptate că profilaxia printr-o educaţie modificată în sens permisiv este preferabilă terapiei corective ulterioare. La Jung, perspectiva este mai generală, mai puţin specializată. Vasile Dem Zamfirescu.
    ISBN 9737070623

    I Nişcov, Viorica(trad.)

    1. dezvoltarea personalităţii

159.923

010 __ $a9737070623
035 __ $aII 86360
101 0_ $arum
200 0_ $aOpere complete $bCarte tipărită $gtraducere din limba germană de Viorica Nișcov $hVol.17 $iDezvoltarea personalității
210 ## $d2006
215 __ $a243 p.
299 __ $aOpere complete Vol.17 : Dezvoltarea personalității
300 __ $aBibliografie p. 223-227
330 __ $aPentru cititorul celor şase volume ale seriei de Opere Complete ale lui Jung publicate deja de Editura Trei, prezentul volum, cel de-al XVII-lea, poate părea surprinzător. În timp ce volumele anterioare aveau un caracter marcat teoretic — principalele contribuţii psihanalitice şi psihologice ale lui Jung, respectiv teoria arhetipurilor şi teoria tipurilor psihologice, sunt conţinute în primul şi cel de-al şaselea volum —, Dezvoltarea personalităţii are un pronunţat caracter practic. Domeniul ales este cel al dezvoltării personale prin educaţie. Ca expresie a preocupării sale, Jung participă la mai multe congrese internaţionale pentru educaţie, unde îşi expune ideile legate de importanţa psihologiei analitice pentru dezvoltarea personală. În contextul mai larg al mişcării psihanalitice, interesul descoperitorului inconştientului colectiv pentru problemele pedagogiei nu constituie o excepţie. Dimpotrivă, constatând că rădăcinile nevrozei adultului se află în disfuncţiile relaţionărilor (educative) intrafamiliale din copilărie, psihanaliştii perioadei începuturilor au considerat pe bună dreptate că profilaxia printr-o educaţie modificată în sens permisiv este preferabilă terapiei corective ulterioare. La Jung, perspectiva este mai generală, mai puţin specializată. Vasile Dem Zamfirescu
461 _0 $1ROISBJI#24bb3486b85c72da $tOpere complete
461 __ $tOpere complete
606 __ $adezvoltarea personalităţii
608 __ $amonografie
675 __ $a159.923
686 __ $a1
702 _0 $4trad. $aNişcov, Viorica
975 00 $a159.923
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1004039 / 1004039 F6 Împrumut Da 159.9/ J90
2. 947301 / 0947301 SA Împrumut Da 159.9/ J90
3. 947300 / 0947300 SA Împrumut Da 159.9/ J90
4. 947299 / 0947299 F6 Împrumut Da 159.9/ J90
5. 947298 / 0947298 F6 Împrumut Da 159.9/ J90
6. 947297 / 0947297 F4 Împrumut Da 159.9/ J90
7. 947296 / 0947296 F3 Împrumut Da 159.9/ J90
8. 947295 / 0947295 F2 Împrumut Da 159.9/ J90
9. 947294 / 0947294 F1 Împrumut Nu 159.9/ J90
10. 947293 / 0947293 D Împrumut la sala de lectură Da II 86360
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 3
SA Împrumut 2

Disponibile: 9

Lăsați un comentariu