9789736422782

Papadima, Ovidiu

Ovidiu Papadima

2011_

București

Saeculum I.O.

Ovidiu Papadima a selectat în vol. Creatorii şi lumea lor (1943) textele cele mai reprezentative, din tot ce publicase anterior în paginile revistelor la care a colaborat, dar mai ales în Gândirea, al cărei cronicar literar a fost între 1932-1938. Retipărită într-o a doua ediţie, substanţial redusă ca dimensiuni, sub titlul Scriitorii şi înţelesurile vieţii, culegerea se republică acum în forma finalizată iniţial de autor, ca un important document al receptării critice a operei marilor personalităţi ale scrisului românesc din perioada interbelică. Lucrarea reprezintă primul volum dintr-o serie visată de autor, ce va include şi celelalte cronici şi articole literare publicate de el de-a lungul timpului. I. Opriş

lit. rom. - critică și istorie literară

II 83001

Papadima, Ovidiu
    Opera critică / Ovidiu Papadima ; ediţie îngrijită şi prefață de I. Oprişan.- București : Saeculum I.O. , 2011_ (București : FedPrint) .
    3 vol..
    Ovidiu Papadima a selectat în vol. Creatorii şi lumea lor (1943) textele cele mai reprezentative, din tot ce publicase anterior în paginile revistelor la care a colaborat, dar mai ales în Gândirea, al cărei cronicar literar a fost între 1932-1938. Retipărită într-o a doua ediţie, substanţial redusă ca dimensiuni, sub titlul Scriitorii şi înţelesurile vieţii, culegerea se republică acum în forma finalizată iniţial de autor, ca un important document al receptării critice a operei marilor personalităţi ale scrisului românesc din perioada interbelică. Lucrarea reprezintă primul volum dintr-o serie visată de autor, ce va include şi celelalte cronici şi articole literare publicate de el de-a lungul timpului. I. Opriş.
    ISBN 9789736422782

I Oprişan, Ionel(ed.)

1. lit. rom. - critică și istorie literară

821.135.1.09

010 __ $a9789736422782
035 __ $aII 83001
101 0_ $arum
200 0_ $aOpera critică $bCarte tipărită $fOvidiu Papadima $gediţie îngrijită şi prefață de I. Oprişan
210 ## $aBucurești $cSaeculum I.O. $d2011_ $eBucurești $gFedPrint
215 __ $a3 vol.
299 __ $aOpera critică
330 __ $aOvidiu Papadima a selectat în vol. Creatorii şi lumea lor (1943) textele cele mai reprezentative, din tot ce publicase anterior în paginile revistelor la care a colaborat, dar mai ales în Gândirea, al cărei cronicar literar a fost între 1932-1938. Retipărită într-o a doua ediţie, substanţial redusă ca dimensiuni, sub titlul Scriitorii şi înţelesurile vieţii, culegerea se republică acum în forma finalizată iniţial de autor, ca un important document al receptării critice a operei marilor personalităţi ale scrisului românesc din perioada interbelică. Lucrarea reprezintă primul volum dintr-o serie visată de autor, ce va include şi celelalte cronici şi articole literare publicate de el de-a lungul timpului. I. Opriş
462 _0 $1ROISBJI#81509a45e5694e7c $tOpera critică Vol.1 : Creatorii și lumea lor
606 __ $alit. rom. - critică și istorie literară
608 __ $amonografie