Autor | Robinson, Ken chat |
Editura | Publica chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2011 |
Subiect | creativitate chat |
creativitate (educație) chat | |
creativitate (afaceri) chat | |
scopurile şi idealurile educaţiei chat | |
management organizaţional chat | |
ISBN | 9789731931739 |
Note | Bibliografie p. 365-369 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789731931739 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 86021 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | O lume ieșită din minți |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | Revoluția creativă a educației |
Prima menţ. de resp. | Sir Ken Robinson |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere de Doina-Mihaela Brăgaru |
Menţiuni de ediţie | |
Menţiuni de ediţie | Ed. revizuită și actualizată |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Publica |
Data publicării | 2011 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 376 p. |
Titlu | |
Titlu | O lume ieșită din minți : Revoluția creativă a educației |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 365-369 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Traim un paradox. Majoritatea copiilor se considera a fi foarte creativi, majoritatea adultilor, nu. Ce se schimba pe masura ce crestem? Organizatii de pretutindeni concureaza intr-o lume care se schimba mai repede ca niciodata. Liderii acestora spun ca au nevoie de oameni care sa gandeasca creativ, care sa fie flexibili si care sa se adapteze repede. si foarte adesea spun ca nu gasesc astfel de oameni. De ce? in acest volum provocator si plin de inspiratie, Ken Robinson isi pune trei intrebari vitale: De ce este atat de importanta promovarea creativitatii? Oameni de afaceri, politicieni si educatori subliniaza importanta vitala a promovarii creativitatii si inovatiei. De ce este atat de important acest aspect? Care este problema? De ce trebuie ajutati oamenii sa devina creativi? Copiii sunt plini de idei. Ce se intampla cu noi pe masura ce inaintam in varsta, de ajungem sa credem ca nu suntem creativi? Ce presupune acest lucru? Ce este creativitatea? Oricine poate sa fie creativ sau doar cativa alesi? Poate fi dezvoltata creativitatea, si daca da, cum? in aceasta editie revazuta si actualizata, Ken Robinson ne ofera o abordare inovatoare pentru a intelege conceptul de creativitate in educatie si in afaceri. Sir Ken sustine ca aceste probleme cu care se confrunta oamenii si organizatiile de pretutindeni sunt generate de scolile si universitatile pe care le-am urmat si majoritatea oamenilor parasesc sistemul de educatie fara sa aiba nicio idee legata de adevaratul lor potential creativ. O lume iesita din minti este un manifest pentru abordari radical diferite in ceea ce priveste leadershipul, sistemul de invatamant si pregatirea profesionala cu scopul de a ne ajuta sa facem fata extraordinarelor provocari pe care le aduce cu sine secolul XXI. Daca a existat vreodata un moment in care creativitatea sa fie necesara pentru supravietuirea si dezvoltarea oricarei organizatii, atunci acesta este chiar acum. Cartea de fata, mai mult decat oricare alta pe care o cunosc, ofera perspective unice asupra modului in care liderii pot initia si sustine demersuri creative. Cea mai buna analiza pe care am intalnit-o pe problema disjunctiei intre tipurile de inteligenta pe care le apreciem in mod traditional in scoli si tipurile de creativitate de care avem nevoie astazi in organizatiile si in societatea noastra. O carte cu adevarat remarcabila. Te face sa te intrebi de ce, oare, sustinem un sistem de educatie ingust, total inadecvat pentru secolul XXI si profund distrugator al potentialului uman, atata timp cat fiintele umane au o atat de mare capacitate creativa latenta de oferit. O analiza stralucita. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | creativitate |
creativitate (educație) | |
creativitate (afaceri) | |
scopurile şi idealurile educaţiei | |
management organizaţional | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.954.4:37 |
37.017 | |
005:37 | |
65.012.4 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Robinson, Ken |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Brăgaru, Doina-Mihaela |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | :37 |
005 | |
65.012.4 | |
:37 | |
159.954.4 | |
37.017 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 940011 / 0940011 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ R62 | |
2. | 940010 / 0940010 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 86021 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
SA | Împrumut | 1 |
|