Autor | Lansbury, Janet chat |
Editura | Univers chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2017 |
Subiect | psihologia copilului chat |
educație parentală chat | |
relaţia parinte-copil chat | |
educație parentală chat | |
ISBN | 9786067710915 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067710915 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 90324 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Nu există copii răi |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | despre educarea cu respect a copiilor mici, fără pedepse și rușine |
Prima menţ. de resp. | Janet Lansbury |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere de Oana-Celia Gheorghiu |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Univers |
Data publicării | 2017 |
Locul tipăririi | Bucureşti |
Numele tipografiei | Artprint |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 208 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Educație cu blândețe |
Numărul părţii | 1 |
Titlu | |
Titlu | Nu există copii răi : despre educarea cu respect a copiilor mici, fără pedepse și rușine |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Primul volum al seriei „Educație cu blândețe“ este semnat de Janet Lansbury, autoarea unuia dintre cele mai populare bloguri de educație parentală din SUA, discipol al specialistei în parenting Magda Gerber. Cartea este bazată nu numai pe studii și cercetări în domeniu, ci și pe experiența de douăzeci de ani a autoarei în lucrul cu copii mici și cu părinții acestora. Copiii sunt persoane adevărate, chiar dacă sunt noi pe lume. Ei trebuie tratați mereu cu respect și înțelegere, ca orice altă ființă umană. Prin exemple practice și răspunsuri la scrisori ale părinților care cer sfaturi pentru a reacționa la situații concrete, autoarea cărții oferă un ghid practic de parenting care le va fi util părinților cu copii de toate vârstele. Cartea aceasta ne ajută să înțelegem că atunci când un copil se poartă într-un fel nepotrivit sau enervant pentru noi (ni se împotrivește, face crize de furie, plânge, se smiorcăie, ne sfidează sau lovește), el încearcă să ne comunice în singurul fel disponibil la această vârstă că are nevoie să îi oferim o limită, să-l oprim cu respect și blândețe, să-l ghidăm și să-l îngrijim cu iubire, să-i transmitem mesajul: Nu te îngrijora, sunt aici pentru tine orice-ar fi și mă pot descurca în orice situație. Toți copiii fac asta, e o etapă normală și sănătoasă în dezvoltarea lor. Janet Lansbury ne arată într-un mod simplu, concis și extrem de util cum putem avea o relație armonioasă cu copiii noștri și ne oferă câteva soluții eficiente pentru a reacționa la comportamentele dificile. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
educație parentală | |
relaţia parinte-copil | |
educație parentală | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
37.018.262 | |
649.1 | |
082.1Educație cu blândețe | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Lansbury, Janet |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Gheorghiu, Oana Celia |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
37.018.262 | |
649.1 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1001010 / 1001010 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ L20 | |
2. | 1001009 / 1001009 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ L20 | |
3. | 1001008 / 1001008 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ L20 | |
4. | 1001007 / 1001007 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ L20 | |
5. | 1001006 / 1001006 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ L20 | |
6. | 1001005 / 1001005 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ L20 | |
7. | 1001004 / 1001004 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ L20 | |
8. | 1001003 / 1001003 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 90324 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|