Autor | Popenici, Ştefan chat |
Editura | Didactica Publishing House chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2009 |
Subiect | ghid metodologic chat |
motivaţia (strategii) chat | |
psihologia învățării chat | |
ISBN | 9786068027357 |
Note | Bibliografie p. 141-143 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786068027357 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 35709 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Motivația pentru învățare |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | de ce ar trebui să le pese copiilor de ea și ce putem face pentru asta |
Prima menţ. de resp. | Ştefan Popenici, Ciprian Fartușnic |
Urm. menţ. de responsabilitate | [prefaţă de Cezar Bîrzea] |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Didactica Publishing House |
Data publicării | 2009 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 144 p. |
Alte detalii fizice | fig. |
Titlu | |
Titlu | Motivația pentru învățare : de ce ar trebui să le pese copiilor de ea și ce putem face pentru asta |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 141-143 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Motivatia nu este o chestiune de patrimoniu sau un declansator automat al proceselor de invatare, asa cum apare pentru multi, ci un efort sistematic care presupune o stiinta si un management adecvat, atat in plan personal cat si institutional. Din acest motiv, pregatirea pentru simularea si organizarea motivatiei in invatare este o dimensiune principala in formarea tuturor specialistilor in educatie. Fundamentat pe aceasta presupozitie, volumul de fata este pragmatic si util tuturor celor interesati sa organizeze un proces de invatare sistematica in scoala, inclusiv sa-si dezvolte capacitatea de a utiliza strategii de motivatie si dezvoltare personala. Autorii imbina inspirat incadrarea conceptuala cu metodele de lucru in familie si acasa, rezultatul fiind un set de strategii accesibile, prezentate cu claritate si coerenta. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | ghid metodologic |
motivaţia (strategii) | |
psihologia învățării | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3(036) |
37.017 | |
159.953.5:159.947.5 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Popenici, Ştefan |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Fartuşnic, Ciprian |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | pref. |
Autor secundar | Bîrzea, Cezar |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.3 |
(036) | |
37.017 | |
:159.947.5 | |
159.953.5 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 985405 / 0985405 | SA | Împrumut | Da | 371.3/ P80 | |
2. | 985404 / 0985404 | SA | Împrumut | Da | 371.3/ P80 | |
3. | 985403 / 0985403 | F6 | Împrumut | Da | 371.3/ P80 | |
4. | 985402 / 0985402 | F6 | Împrumut | Da | 371.3/ P80 | |
5. | 985401 / 0985401 | F4 | Împrumut | Da | 371.3/ P80 | |
6. | 985400 / 0985400 | F3 | Împrumut | Da | 371.3/ P80 | |
7. | 985399 / 0985399 | F2 | Împrumut | Da | 371.3/ P80 | |
8. | 985398 / 0985398 | F1 | Împrumut | Da | 371.3/ P80 | |
9. | 985397 / 0985397 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 35709 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|