Motivația pentru învățare : de ce ar trebui să le pese copiilor de ea și ce putem face pentru asta

Autor chat
Editura Didactica Publishing House chat
Loc publicare Bucureşti
An 2009
Subiect ghid metodologic chat
motivaţia (strategii) chat
psihologia învățării chat
ISBN 9786068027357
Note Bibliografie p. 141-143

III 35709

Popenici, Ştefan
    Motivația pentru învățare : de ce ar trebui să le pese copiilor de ea și ce putem face pentru asta / Ştefan Popenici, Ciprian Fartușnic ; [prefaţă de Cezar Bîrzea].- Bucureşti : Didactica Publishing House , 2009.
    144 p. : fig..    
    Bibliografie p. 141-143
    Motivatia nu este o chestiune de patrimoniu sau un declansator automat al proceselor de invatare, asa cum apare pentru multi, ci un efort sistematic care presupune o stiinta si un management adecvat, atat in plan personal cat si institutional. Din acest motiv, pregatirea pentru simularea si organizarea motivatiei in invatare este o dimensiune principala in formarea tuturor specialistilor in educatie. Fundamentat pe aceasta presupozitie, volumul de fata este pragmatic si util tuturor celor interesati sa organizeze un proces de invatare sistematica in scoala, inclusiv sa-si dezvolte capacitatea de a utiliza strategii de motivatie si dezvoltare personala. Autorii imbina inspirat incadrarea conceptuala cu metodele de lucru in familie si acasa, rezultatul fiind un set de strategii accesibile, prezentate cu claritate si coerenta..
    ISBN 9786068027357

    I Fartuşnic, Ciprian
    II Bîrzea, Cezar(pref.)

    1. ghid metodologic
    2. motivaţia (strategii)
    3. psihologia învățării

371.3(036)
37.017
159.953.5:159.947.5


010 __ $a9786068027357
035 __ $aIII 35709
101 0_ $arum
200 0_ $aMotivația pentru învățare $bCarte tipărită $ede ce ar trebui să le pese copiilor de ea și ce putem face pentru asta $fŞtefan Popenici, Ciprian Fartușnic $g[prefaţă de Cezar Bîrzea]
210 ## $aBucureşti $cDidactica Publishing House $d2009
215 __ $a144 p. $cfig.
299 __ $aMotivația pentru învățare : de ce ar trebui să le pese copiilor de ea și ce putem face pentru asta
300 __ $aBibliografie p. 141-143
330 __ $aMotivatia nu este o chestiune de patrimoniu sau un declansator automat al proceselor de invatare, asa cum apare pentru multi, ci un efort sistematic care presupune o stiinta si un management adecvat, atat in plan personal cat si institutional. Din acest motiv, pregatirea pentru simularea si organizarea motivatiei in invatare este o dimensiune principala in formarea tuturor specialistilor in educatie. Fundamentat pe aceasta presupozitie, volumul de fata este pragmatic si util tuturor celor interesati sa organizeze un proces de invatare sistematica in scoala, inclusiv sa-si dezvolte capacitatea de a utiliza strategii de motivatie si dezvoltare personala. Autorii imbina inspirat incadrarea conceptuala cu metodele de lucru in familie si acasa, rezultatul fiind un set de strategii accesibile, prezentate cu claritate si coerenta.
606 __ $aghid metodologic
606 __ $amotivaţia (strategii)
606 __ $apsihologia învățării
608 __ $amonografie
675 __ $a371.3(036)
675 __ $a37.017
675 __ $a159.953.5:159.947.5
686 __ $a37
700 _0 $aPopenici, Ştefan
701 _0 $aFartuşnic, Ciprian
702 _0 $4pref. $aBîrzea, Cezar
975 00 $a371.3
975 00 $a(036)
975 00 $a37.017
975 00 $a:159.947.5 $a159.953.5
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 985405 / 0985405 SA Împrumut Da 371.3/ P80
2. 985404 / 0985404 SA Împrumut Da 371.3/ P80
3. 985403 / 0985403 F6 Împrumut Da 371.3/ P80
4. 985402 / 0985402 F6 Împrumut Da 371.3/ P80
5. 985401 / 0985401 F4 Împrumut Da 371.3/ P80
6. 985400 / 0985400 F3 Împrumut Da 371.3/ P80
7. 985399 / 0985399 F2 Împrumut Da 371.3/ P80
8. 985398 / 0985398 F1 Împrumut Da 371.3/ P80
9. 985397 / 0985397 D Împrumut la sala de lectură Da III 35709
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 2
SA Împrumut 2

Disponibile: 9

Lăsați un comentariu