Metode și strategii didactice abordate de profesorii de chimie : prezent și viitor

Autor chat
Editura PIM chat
Loc publicare Iaşi
An 2014
Subiect chimie (metodica predării) chat
metodica predării chimiei chat
planuri de lecţie (chimie) chat
studiu comparativ chat
ISBN 9786061320042
Note Pe copertă, titlul: „Strategii didactice și metode abordate de profesorii de chimie - între prezent și viitor -”

II 81955

Humelnicu, Cezar Daniel
    Metode și strategii didactice abordate de profesorii de chimie : prezent și viitor / Cezar Daniel Humelnicu.- Iaşi : PIM , 2014 (Iaşi : Tipografia PIM) .
    70 p. : il., tab..    
    Pe copertă, titlul: „Strategii didactice și metode abordate de profesorii de chimie - între prezent și viitor -”
    Metodele de predare - învăţare ocupă un loc central în cadrul procesului didactic dat de faptul că proiectarea şi organizarea lecţiei se realizează în funcţie de decizia strategică a profesorului, corelată cu dorinţele şi interesele elevilor. Metodele de învăţare au reprezentat şi reprezintă un element cheie în optimizarea procesului de învăţământ şi la disciplina chimie. în acest sens, este important să cunoaştem care sunt principalele strategii didactice şi metode abordate/utilizate de profesorii de chimie în cadrul demersului lor educaţional, măsura în care sunt ele adaptate la clasa de elevi (nivel de vârstă, nivel de cunoaştere, motivaţia învăţării, etc.), precum şi modalităţi de îmbunătăţire a acestora. Dorind ca informaţiile cu privire la acest aspect să constituie un util schimb de experienţă, am considerat oportun şi necesar un studiu pe aceasta temă. prof. Cezar Daniel Humelnicu.
    ISBN 9786061320042

    1. chimie (metodica predării)
    2. metodica predării chimiei
    3. planuri de lecţie (chimie)
    4. studiu comparativ

371.3:54(049.5)

010 __ $a9786061320042
035 __ $aII 81955
101 0_ $arum
200 0_ $aMetode și strategii didactice abordate de profesorii de chimie $bCarte tipărită $eprezent și viitor $fCezar Daniel Humelnicu
210 ## $aIaşi $cPIM $d2014 $eIaşi $gTipografia PIM
215 __ $a70 p. $cil., tab.
299 __ $aMetode și strategii didactice abordate de profesorii de chimie : prezent și viitor
300 __ $aPe copertă, titlul: „Strategii didactice și metode abordate de profesorii de chimie - între prezent și viitor -”
330 __ $aMetodele de predare - învăţare ocupă un loc central în cadrul procesului didactic dat de faptul că proiectarea şi organizarea lecţiei se realizează în funcţie de decizia strategică a profesorului, corelată cu dorinţele şi interesele elevilor. Metodele de învăţare au reprezentat şi reprezintă un element cheie în optimizarea procesului de învăţământ şi la disciplina chimie. în acest sens, este important să cunoaştem care sunt principalele strategii didactice şi metode abordate/utilizate de profesorii de chimie în cadrul demersului lor educaţional, măsura în care sunt ele adaptate la clasa de elevi (nivel de vârstă, nivel de cunoaştere, motivaţia învăţării, etc.), precum şi modalităţi de îmbunătăţire a acestora. Dorind ca informaţiile cu privire la acest aspect să constituie un util schimb de experienţă, am considerat oportun şi necesar un studiu pe aceasta temă. prof. Cezar Daniel Humelnicu
606 __ $achimie (metodica predării)
606 __ $ametodica predării chimiei
606 __ $aplanuri de lecţie (chimie)
606 __ $astudiu comparativ
608 __ $amonografie
675 __ $a371.3:54(049.5)
686 __ $a37
700 _0 $aHumelnicu, Cezar Daniel
975 00 $a371.3 $a:54
975 00 $a(049.5)
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu