Metode cantitative în studiul pieţei

Autor chat
Editura Editura Economică chat
Loc publicare București
An 1996_
Subiect cercetări de marketing chat
Note Descriere după vol.2
storage

Conține volumele... (Nivel subset)

Metode cantitative în studiul pieţei Vol.2 : Statistica si marketingul informațional

Metode cantitative în studiul pieţei Vol.2 : Statistica si marketingul informațional

Mihaiţă, Niculae V.

prof.univ.dr. Niculae V. Mihaiţă

1996_

București

Editura Economică

cercetări de marketing

Metode cantitative în studiul pieţei Vol.2 : Statistica si marketingul informațional

Metode cantitative în studiul pieţei Vol.2 : Statistica si marketingul informațional

Mihaiţă, Niculae V.

prof.univ.dr. Niculae V. Mihaiţă

1996_

București

Editura Economică

cercetări de marketing


339.1/ M69

Mihaiţă, Niculae V.
    Metode cantitative în studiul pieţei / prof.univ.dr. Niculae V. Mihaiţă.- București : Editura Economică , 1996_ ([Bucureşti] : Ecoprint) .
    [vol.].    
    Descriere după vol.2.

    1. cercetări de marketing

339.138

299 __ $aMetode cantitative în studiul pieţei
955 __ $a1
200 __ $aMetode cantitative în studiul pieţei $bCarte tipărită $fprof.univ.dr. Niculae V. Mihaiţă
700 __ $aMihaiţă, Niculae V.
035 __ $a339.1/ M69
675 __ $a339.138
686 __ $a33
608 __ $amonografie
606 __ $acercetări de marketing
101 __ $arum
210 __ $d1996_ $e[Bucureşti] $aBucurești $gEcoprint $cEditura Economică
215 __ $a[vol.]
300 __ $aDescriere după vol.2
462 __ $tMetode cantitative în studiul pieţei Vol.2 : Statistica si marketingul informațional
462 __ $tMetode cantitative în studiul pieţei Vol.2 : Statistica si marketingul informațional
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu