An | 2016 |
ISBN | 9786065143579 |
Note | Bibliografie p. 49 |
9786065143579
2016
Auxiliarul „Matematici şi explorarea mediului” se conformează noilor programe şcolare pentru clasa pregătitoare, conţinutul vizând dezvoltarea competenţelor specifice matematiciişiştiinţelor, amemoriei, aatenţieişigândiriL Conţinuturile de matematică şi cele de explorarea mediului sunt abordate integrat, fiind, adaptate lucrului individual şiîn perechi, având caracter aplicativ. Suportul imagistic este adecvat conţinuturilor, iar sarcinile de lucru propuse urmăresc stimularea, crearea ocaziilor de explorare a unor situaţii-prohlemă, sporind creativitatea, încrederea înforţe le proprii. Densitatea şi varietatea exerciţiilor propuse sunt pe trepte progresive de dificultate, ţ auxiliarul devenind astfel, un instrumentutil de lucruînprocesul de învăţare
ISBN | |
Număr ISBN | 9786065143579 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | IV 5131 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Matematică și explorarea mediului |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | Clasa pregătitoare |
Numărul părţii | Semestrul I |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2016 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 68 p. |
Alte detalii fizice | fig., il. |
Titlu | |
Titlu | Matematică și explorarea mediului : Clasa pregătitoare Semestrul I |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 49 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Auxiliarul „Matematici şi explorarea mediului” se conformează noilor programe şcolare pentru clasa pregătitoare, conţinutul vizând dezvoltarea competenţelor specifice matematiciişiştiinţelor, amemoriei, aatenţieişigândiriL Conţinuturile de matematică şi cele de explorarea mediului sunt abordate integrat, fiind, adaptate lucrului individual şiîn perechi, având caracter aplicativ. Suportul imagistic este adecvat conţinuturilor, iar sarcinile de lucru propuse urmăresc stimularea, crearea ocaziilor de explorare a unor situaţii-prohlemă, sporind creativitatea, încrederea înforţe le proprii. Densitatea şi varietatea exerciţiilor propuse sunt pe trepte progresive de dificultate, ţ auxiliarul devenind astfel, un instrumentutil de lucruînprocesul de învăţare |
Nivel set | |
[nedefinit] | ROISBJI#c74bc67a0be89fcb |
Titlu | Matematică și explorarea mediului : Clasa pregătitoare |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | caiet de lucru |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 962557 / 0962557 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | IV 5131 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|