Matematica prin joc

Autor chat
Editura PIM chat
Loc publicare Iași
An 2014
Subiect jocuri matematice chat
jocuri didactice (învăţământ primar) chat
ISBN 9786061319749
Note Bibliografie p. 74-77

II 81948

Dinescu, Emilia
    Matematica prin joc / Emilia Dinescu.- Iași : PIM , 2014 (Iaşi : Tipografia PIM) .
    80 p..    
    Bibliografie p. 74-77
    Jocul didactic este jocul prin care se realizează obiective şi sarcini de învăţare, folosind un conţinut accesibil, modalităţi atractive şi recreative de organizare şi desfăşurare, precum şi materiale didactice interesante. Prin specificul său, jocul didactic îmbină funcţii şi sarcini de învăţare cu forma plăcută şi atractivă a jocului, cultivând interesul pentru studiu. Jocul didactic contribuie la realizarea sarcinilor formative ale procesului de învăţământ, în cadrul jocului copilul fiind solicitat pe toate planurile psihicului său: cognitiv, afectiv şi volitiv. Marele psiholog şi pedagog Edouard Claparede consideră că: ”prin joc, copilul ghiceşte şi anticipează conduitele superioare; pentru copil, jocul este munca, este binele, este datoria, este idealul vieţii, prin joc fiinţa sa psihologică poate să respire şi poate să acţioneze.” Jocul este o şcoală deschisă, cu un program tot atât de bogat precum este viaţa. Prin joc, viitorul este anticipat şi pregătit..
    ISBN 9786061319749

    1. jocuri matematice
    2. jocuri didactice (învăţământ primar)

371.3:51(075.33)

010 __ $a9786061319749
035 __ $aII 81948
101 0_ $arum
200 0_ $aMatematica prin joc $bCarte tipărită $fEmilia Dinescu
210 ## $aIași $cPIM $d2014 $eIaşi $gTipografia PIM
215 __ $a80 p.
299 __ $aMatematica prin joc
300 __ $aBibliografie p. 74-77
330 __ $aJocul didactic este jocul prin care se realizează obiective şi sarcini de învăţare, folosind un conţinut accesibil, modalităţi atractive şi recreative de organizare şi desfăşurare, precum şi materiale didactice interesante. Prin specificul său, jocul didactic îmbină funcţii şi sarcini de învăţare cu forma plăcută şi atractivă a jocului, cultivând interesul pentru studiu. Jocul didactic contribuie la realizarea sarcinilor formative ale procesului de învăţământ, în cadrul jocului copilul fiind solicitat pe toate planurile psihicului său: cognitiv, afectiv şi volitiv. Marele psiholog şi pedagog Edouard Claparede consideră că: ”prin joc, copilul ghiceşte şi anticipează conduitele superioare; pentru copil, jocul este munca, este binele, este datoria, este idealul vieţii, prin joc fiinţa sa psihologică poate să respire şi poate să acţioneze.” Jocul este o şcoală deschisă, cu un program tot atât de bogat precum este viaţa. Prin joc, viitorul este anticipat şi pregătit.
606 __ $ajocuri matematice
606 __ $ajocuri didactice (învăţământ primar)
608 __ $amonografie
675 __ $a371.3:51(075.33)
686 __ $a37
700 _0 $aDinescu, Emilia
975 00 $a371.3 $a:51
975 00 $a(075.33)
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 895796 / 0895796 F6 Împrumut Da 371.3/ D48
2. 895794 / 0895794 F6 Împrumut Da 371.3/ D48
3. 895793 / 0895793 SC Împrumut Da 371.3/ D48
4. 895792 / 0895792 F6 Împrumut Da 371.3/ D48
5. 895791 / 0895791 F4 Împrumut Da 371.3/ D48
6. 895790 / 0895790 F3 Împrumut Da 371.3/ D48
7. 895789 / 0895789 F6 Împrumut Da 371.3/ D48
8. 895788 / 0895788 F2 Împrumut Da 371.3/ D48
9. 895787 / 0895787 F2 Împrumut Da 371.3/ D48
10. 895786 / 0895786 F1 Împrumut Da 371.3/ D48
11. 895785 / 0895785 F1 Împrumut Da 371.3/ D48
12. 895784 / 0895784 D Împrumut la sala de lectură Da II 81948
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 2
F2 Împrumut 2
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 4
SC Împrumut 1

Disponibile: 14

Lăsați un comentariu