Editura | Adenium chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2015 |
Subiect | noţiuni elementare de aritmetică chat |
matematică (exerciţii şi probleme)(clasa a III-a) chat | |
matematică (exerciţii şi probleme)(clasa a IV-a) chat | |
ISBN | 9786067420630 |
Note | Bibliografie p. 151 |
Titlu | |
Titlu | MATEMATICA pe înţelesul şcolarilor : aplicaţii pentru elevii claselor a III-a şi a IV-a |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 51 |
(075.33) | |
082.1 | |
372.47 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | MATEMATICA pe înţelesul şcolarilor |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | aplicaţii pentru elevii claselor a III-a şi a IV-a |
metode de rezolvare a exerciţiilor şi problemelor de matematică | |
Prima menţ. de resp. | Genoveva Farcaş, Marcela Gorgan, Daniela Palaga, Elena Tudose |
[nedefinit] | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Farcaş, Genoveva |
Gorgan, Marcela | |
Palaga, Daniela | |
Tudose, Elena | |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067420630 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | IV 5100 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 51(075.33)(076) |
372.47 | |
082.1Discendo | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 50/54 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | culegere de probleme |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | noţiuni elementare de aritmetică |
matematică (exerciţii şi probleme)(clasa a III-a) | |
matematică (exerciţii şi probleme)(clasa a IV-a) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Menţiuni de ediţie | |
Menţiuni de ediţie | Ed. a 3-a, revizuită şi adăugită |
Publicare, distribuţie | |
Locul tipăririi | Suceava |
Numele tipografiei | Tipografia Lidana |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Adenium |
Data publicării | 2015 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 152 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Discendo |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 151 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Matematica pe intelesul scolarilor. Metode de rezolvare a exercitiilor si problemelor de matematica – aplicatii pentru elevii din clasele a III-a si a IV-a este un auxiliar curricular ce vine in sprijinul pregatirii elevilor, cuprinzand teme semnificative, conform programelor scolare actuale. Lucrarea se adreseaza in mod special elevilor, oferindu-le oportunitatea pregatirii sistematice, prin aplicatii diverse. Exercitiile si tipurile de probleme propuse dispun de abordari explicative, detaliate asupra algoritmului de rezolvare, ceea ce le permite elevilor sa inteleaga mai usor rezolvarea acestora. Genoveva Farcas (n. 1972) este inspector scolar, Compartimentul Invatamant Primar din cadrul Inspectoratului Scolar Judetean Iasi, si profesor colaborator al Departamentului de Pregatire a Personalului Didactic, Universitatea „Al.I. Cuza“, Iasi. A absolvit Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Al.I. Cuza“, Iasi, iar in 2010 a obtinut titlul de doctor in Stiintele Educatiei. A publicat numeroase articole, studii in volume academice si carti de specialitate: Evaluarea elevilor din ciclul primar. Repere teoretice si aplicatii (2006), Pedagogie. Fundamente ale pedagogiei. Teoria si metodologia curriculum‑ului. Educatia pentru cunoasterea stiintifica (coautor, 2008). De asemenea, este coautor al unor auxiliare curriculare: Elemente de scriere ortografica. Aplicatii pentru elevii din invatamantul primar (2006), Metode de rezolvare a exercitiilor si problemelor de matematica. De la metoda grafica la metoda algebrica (2007), Sa descoperim secretul ortogramelor. Aplicatii pentru elevii din clasele a III‑a – a IV‑a si indrumari metodice pentru invatatorii/profesorii din invatamantul primar (2009), Sa aprofundam limba romana – curriculum auxiliar pentru dezvoltarea competentelor de limba romana (2010), Ortografia pe intelesul scolarilor. Ghid pentru elevii din invatamantul primar (2014). Marcela Gorgan (n. 1952) este invatatoare gradul didactic I la Scoala Gimnaziala „Titu Maiorescu“, Iasi. A absolvit Scoala Normala „Vasile Lupu“ din Iasi. I‑au fost decernate distinctia „Gheorghe Lazar“ si diplome de excelenta oferite de colegiile „Emil Racovita“, „Costache Negruzzi“ si „Colegiul National“ din Iasi. Este coautor al volumelor Sa descoperim secretul ortogramelor. Aplicatii pentru elevii din clasele a III‑a – a IV‑a si indrumari metodice pentru invatatorii/profesorii din invatamantul primar (2009), Matematica – exercitii si probleme pentru clasa a II‑a (2010), Metode de rezolvare a exercitiilor si problemelor de matematica (2012), Ortografia pe intelesul scolarilor. Ghid pentru elevii din invatamantul primar (2014). Daniela Palaga (n. 1963) este profesor gradul didactic I in invatamantul primar la Scoala Gimnaziala „Titu Maiorescu“, Iasi, si responsabil al Cercului Pedagogic al Invatatorilor din Iasi. A absolvit Facultatea de Litere din cadrul Universitatii „Al.I. Cuza“, Iasi. I‑au fost decernate distinctia „Gheorghe Lazar“ si diplome de excelenta oferite de colegiile „Emil Racovita“, „Costache Negruzzi“ si „Colegiul National“ din Iasi. Este coautor al unor carti de specialitate si auxiliare curriculare: Sa descoperim secretul ortogramelor. Aplicatii pentru elevii din clasele a III‑a – a IV‑a si indrumari metodice pentru invatatorii/profesorii din invatamantul primar (2009), Sa aprofundam limba romana (2010), Matematica – exercitii si probleme pentru clasa a II‑a (2010), Metode de rezolvare a exercitiilor si problemelor de matematica (2012), Ortografia pe intelesul scolarilor. Ghid pentru elevii din invatamantul primar (2014). Elena Tudose (n. 1965) este profesor gradul didactic I in invatamantul primar la Scoala Gimnaziala „Titu Maiorescu“, Iasi. A absolvit Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Al.I. Cuza“, Iasi. I‑au fost decernate distinctia „Gheorghe Lazar“ si diplome de excelenta oferite de colegiile „Emil Racovita“, „Costache Negruzzi“, „Colegiul National“ si „Grigore Moisil“ din Iasi. Este coautor al volumelor Sa aprofundam limba romana. Curriculum auxiliar pentru dezvoltarea competentelor de limba romana, clasa a II‑a (2010), Sa aprofundam limba romana. Curriculum auxiliar pentru dezvoltarea competentelor de limba romana, clasa a III‑a (2011), Metode de rezolvare a exercitiilor si problemelor de matematica (2012). |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1022666 / 1022666 | SC | Împrumut | Nu | 51/ M47 | |
2. | 1007707 / 1007707 | SC | Împrumut | Da | 51/ M47 | |
3. | 1007706 / 1007706 | SC | Împrumut | Nu | 51/ M47 | |
4. | 1007705 / 1007705 | SC | Împrumut | Da | 51/ M47 | |
5. | 1007704 / 1007704 | SC | Împrumut | Da | 51/ M47 | |
6. | 1007703 / 1007703 | SC | Împrumut | Da | 51/ M47 | |
7. | 1004325 / 1004325 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | IV 5100 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
SC | Împrumut | 4 |
|