Mass-media, religie, spațiu public

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iaşi
An 2020
Subiect mass-media chat
mass-media (discursul religios) chat
ISBN 9789734683147
Note Bibliografie p. 215-246

III 37232

Coman, Mihai
    Mass-media, religie, spațiu public / Mihai Coman.- Iaşi : Polirom , 2020 (Iași : Sedcom Libris) .
    248 p..- (Collegium. Media).    
    Bibliografie p. 215-246
    Mass-media, religie, spațiu public prezintă harta unui domeniu, fiind o sinteză savantă, dar accesibilă a dialogului contemporan dintre religie și instituțiile postmodernității (mass-media, industriile culturale, Internet, spațiu public, marketing și branding etc.). Este o lucrare științifică, deoarece corespunde standardelor de exigență ale specialiștilor, dar și abordabilă, întrucît prezintă clar și concis temele analizate. Volumul oferă cititorului o imagine de ansamblu, panoramică, asupra formelor mereu în mișcare prin care religia modelează instituții, produse și valori socioculturale moderne și este, la rîndul său, influențată de schimbările generate de acestea. Lucrarea este produsul lecturilor, reflecției și încercărilor de a prezenta și explica transformările religiei în sfera culturii media din epoca postmodernă..
    ISBN 9789734683147

    1. mass-media
    2. mass-media (discursul religios)

659.3:281.95
082.1Collegium. Media


299 __ $aMass-media, religie, spațiu public
955 __ $a1
200 __ $aMass-media, religie, spațiu public $fMihai Coman $bCarte tipărită
700 __ $aComan, Mihai
010 __ $a9789734683147
035 __ $aIII 37232
675 __ $a659.3:281.95
675 __ $a082.1Collegium. Media
686 __ $a65
608 __ $amonografie
606 __ $amass-media
606 __ $amass-media (discursul religios)
101 __ $arum
210 __ $aIaşi $cPolirom $d2020 $eIași $gSedcom Libris
215 __ $a248 p.
225 __ $aCollegium. Media
300 __ $aBibliografie p. 215-246
330 __ $aMass-media, religie, spațiu public prezintă harta unui domeniu, fiind o sinteză savantă, dar accesibilă a dialogului contemporan dintre religie și instituțiile postmodernității (mass-media, industriile culturale, Internet, spațiu public, marketing și branding etc.). Este o lucrare științifică, deoarece corespunde standardelor de exigență ale specialiștilor, dar și abordabilă, întrucît prezintă clar și concis temele analizate. Volumul oferă cititorului o imagine de ansamblu, panoramică, asupra formelor mereu în mișcare prin care religia modelează instituții, produse și valori socioculturale moderne și este, la rîndul său, influențată de schimbările generate de acestea. Lucrarea este produsul lecturilor, reflecției și încercărilor de a prezenta și explica transformările religiei în sfera culturii media din epoca postmodernă.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1051938 / 1051938 F6 Împrumut Da 659.3/ C63
2. 1051937 / 1051937 F1 Împrumut Da 659.3/ C63
3. 1031249 / 1031249 SA Împrumut Da 659.3/ C63
4. 1031248 / 1031248 SA Împrumut Da 659.3/ C63
5. 1031247 / 1031247 F6 Împrumut Da 659.3/ C63
6. 1031246 / 1031246 F4 Împrumut Da 659.3/ C63
7. 1031245 / 1031245 F3 Împrumut Da 659.3/ C63
8. 1031244 / 1031244 F2 Împrumut Da 659.3/ C63
9. 1031243 / 1031243 F1 Împrumut Da 659.3/ C63
10. 1031242 / 1031242 D Împrumut la sala de lectură Da III 37232
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 2
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 2
SA Împrumut 2

Disponibile: 10

Lăsați un comentariu