Marketingul valorii concurenţiale prin preţ şi prin diferenţierea produselor

Autor chat
Editura Junimea chat
Loc publicare Iași
An 2006
Subiect marketing chat
concurenţă (economie) chat
ISBN 973371187X
9789733711872
Note Antetitlu: Universitatea Petre Andrei din Iaşi. Facultatea de economie
Bibliografie p. 224-229

II 74309

Pricop, Oliver
    Marketingul valorii concurenţiale prin preţ şi prin diferenţierea produselor / Oliver Pricop.- Iași : Junimea , 2006.
    230 p. : fig..    
    Antetitlu: Universitatea Petre Andrei din Iaşi. Facultatea de economie
    Bibliografie p. 224-229.
    ISBN 973371187X ISBN 9789733711872 : 9 lei

    1. marketing
    2. concurenţă (economie)

339.138:339.137.2

010 __ $a973371187X $d9 lei
010 __ $a9789733711872
035 __ $aII 74309
101 0_ $arum
200 0_ $aMarketingul valorii concurenţiale prin preţ şi prin diferenţierea produselor $bCarte tipărită $fOliver Pricop
210 ## $aIași $cJunimea $d2006
215 __ $a230 p. : fig.
299 __ $aMarketingul valorii concurenţiale prin preţ şi prin diferenţierea produselor
300 __ $aAntetitlu: Universitatea Petre Andrei din Iaşi. Facultatea de economie
300 __ $aBibliografie p. 224-229
501 __ $aSediul central
606 __ $amarketing
606 __ $aconcurenţă (economie)
608 __ $amonografie
615 __ $n3
675 __ $a339.138:339.137.2
686 __ $a33
700 __ $aPricop, Oliver
975 00 $a:339.137.2 $a339.138
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 806026 / 0806026 D Împrumut la sala de lectură Da II 74309
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu