Marketing și auditul în marketing

Autor chat
Editura PIM chat
Loc publicare Iași
An 2013
Subiect marketing chat
audit financiar chat
management organizaţional chat
ISBN 9786061315512
Note Bibliografie p. 285-286

III 33642

Mironeasa, Costel
    Marketing și auditul în marketing / Costel Mironeasa.- Iași : PIM , 2013 (Iași : Tipografia PIM) .
    287 p. : fig..    
    Bibliografie p. 285-286
    Marketingul este un concept complex fără de care, în epoca actuală organizaţiile nu mai pot face abstracţie. Proces şi, în acelaşi timp, parte a sistemului organizaţional, marketingul a devenit un element organizaţional care trebuie cunoscut, planificat, implementat, monitorizat şi controlat de către management. Implementarea procesului de marketing asigură managementului o interfaţă utilă în relaţia consumator - organizaţie. Managementul organizaţional pentru a ţine sub control procesul de marketing, interacţiunile şi rezultatele evaluează periodic aceste elemente. Evaluarea eficacităţii şi eficienţei acestui proces se realizează atât prin monitorizare cât şi prin audituri. Lucrarea de faţă doreşte să răspundă unei provocări care a avut în vedere atât implementarea cât şi controlul asupra procesului de marketing. Capitolele au fost structurate astfel încât să se poată stabili care sunt acţiunile necesare pentru desfăşurarea implementării procesului de marketing şi, mai apoi, să se poate realiza evaluarea acţiunilor implementate..
    ISBN 9786061315512

    1. marketing
    2. audit financiar
    3. management organizaţional

339.138:657.6

010 __ $a9786061315512
035 __ $aIII 33642
101 0_ $arum
200 0_ $aMarketing și auditul în marketing $bCarte tipărită $fCostel Mironeasa
210 ## $aIași $cPIM $d2013 $eIași $gTipografia PIM
215 __ $a287 p. $cfig.
299 __ $aMarketing și auditul în marketing
300 __ $aBibliografie p. 285-286
330 __ $aMarketingul este un concept complex fără de care, în epoca actuală organizaţiile nu mai pot face abstracţie. Proces şi, în acelaşi timp, parte a sistemului organizaţional, marketingul a devenit un element organizaţional care trebuie cunoscut, planificat, implementat, monitorizat şi controlat de către management. Implementarea procesului de marketing asigură managementului o interfaţă utilă în relaţia consumator - organizaţie. Managementul organizaţional pentru a ţine sub control procesul de marketing, interacţiunile şi rezultatele evaluează periodic aceste elemente. Evaluarea eficacităţii şi eficienţei acestui proces se realizează atât prin monitorizare cât şi prin audituri. Lucrarea de faţă doreşte să răspundă unei provocări care a avut în vedere atât implementarea cât şi controlul asupra procesului de marketing. Capitolele au fost structurate astfel încât să se poată stabili care sunt acţiunile necesare pentru desfăşurarea implementării procesului de marketing şi, mai apoi, să se poate realiza evaluarea acţiunilor implementate.
606 __ $amarketing
606 __ $aaudit financiar
606 __ $amanagement organizaţional
608 __ $amonografie
675 __ $a339.138:657.6
686 __ $a33
700 _0 $aMironeasa, Costel
975 00 $a:657.6 $a339.138
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 895727 / 0895727 SA Împrumut Da 339.1/ M78
2. 895726 / 0895726 SA Împrumut Da 339.1/ M78
3. 895725 / 0895725 F4 Împrumut Da 339.1/ M78
4. 895724 / 0895724 F3 Împrumut Da 339.1/ M78
5. 895723 / 0895723 F2 Împrumut Nu 339.1/ M78
6. 895722 / 0895722 F1 Împrumut Da 339.1/ M78
7. 895721 / 0895721 D Împrumut la sala de lectură Da III 33642
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 7

Lăsați un comentariu