Marketing : organizare, strategii, decizii, comportamentul consumatorilor

Autor chat
Editura Tehnopress chat
Loc publicare Iași
An 2006
Subiect marketing în agricultură chat
ISBN 973702303X
Note Bibliografie p. 262-269

III 29832

Gîndu, Elena
    Marketing : organizare, strategii, decizii, comportamentul consumatorilor / Elena Gîndu.- Iași : Tehnopress , 2006 ( : Tipografia PIM) .
    272 p. : fig., tab..    
    Bibliografie p. 262-269.
    ISBN 973702303X : 10 lei

    1. marketing în agricultură

339.138:631(075.8)

010 __ $a973702303X $d10 lei
035 __ $aIII 29832
101 0_ $arum
200 0_ $aMarketing $bCarte tipărită $eorganizare, strategii, decizii, comportamentul consumatorilor $fElena Gîndu
210 ## $aIași $cTehnopress $d2006 $gTipografia PIM
215 __ $a272 p. : fig., tab.
299 __ $aMarketing : organizare, strategii, decizii, comportamentul consumatorilor
300 __ $aBibliografie p. 262-269
501 __ $aSediul central
606 __ $amarketing în agricultură
608 __ $amonografie
615 __ $n6
675 __ $a339.138:631(075.8)
686 __ $a33
700 __ $aGîndu, Elena
975 00 $a:631 $a339.138
975 00 $a(075.8)
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 795676 / 0795676 D Împrumut la sala de lectură Da III 29832
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu