Manual pentru scrierea academică : Ei spun/Eu spun

Autor chat
Editura Paralela 45 chat
Loc publicare Pitești
An 2015
Subiect retorică (limba engleză) chat
ISBN 9789734722075

808/ G75

Graff, Gerald
    Manual pentru scrierea academică : Ei spun/Eu spun / Gerard Graff, Cathy Birkenstein ; traducere din limba engleză de Laura Poantă.- Pitești : Paralela 45 , 2015 ( : Tipografia Editurii Paralela 45) .
    280 p..- (Compact).    
    Cel mai bine vândut manual de scriere academică din lume! Un scop central al prezentei cărţi este să demistifice scrierea academică prin întoarcerea acesteia la rădăcinile sale sociale şi conversaţionale. Deşi scrierea poate cere o anumită doză de linişte şi singurătate, modelul „Ei spun/Eu spun” le arată studenţilor că pot să-şi dezvolte ideile nu doar privind înăuntrul lor, ci şi făcând ceea ce fac adesea într-o bună conversaţie cu prietenii şi familia - ascultând atent ce spun alţii şi intrând în dialog cu alte idei. Abordarea scrierii are, prin urmare, o dimensiune etică, de vreme ce le cere scriitorilor nu doar să tot probeze şi să reafirme ceea ce ei cred deja, ci şi să lărgească ceea ce cred prin confruntarea cu opinii care diferă, uneori radical, de ale lor. într-o societate tot mai diversă, mai globală, această abilitate de a te confrunta cu ideile altora e în mod special crucială pentru o cetăţenie/comunitate democratică. Gerald Graff, Cathy Birkenstein.
    ISBN 9789734722075

    I Birkenstein, Cathy

    1. retorică (limba engleză)

808.1(075.8)
001.818(035)
082.1Compact


010 __ $a9789734722075
035 __ $a808/ G75
101 0_ $arum
200 0_ $aManual pentru scrierea academică $bCarte tipărită $eEi spun/Eu spun $fGerard Graff, Cathy Birkenstein $gtraducere din limba engleză de Laura Poantă
210 ## $aPitești $cParalela 45 $d2015 $gTipografia Editurii Paralela 45
215 __ $a280 p.
225 0_ $aCompact
299 __ $aManual pentru scrierea academică : Ei spun/Eu spun
330 __ $aCel mai bine vândut manual de scriere academică din lume! Un scop central al prezentei cărţi este să demistifice scrierea academică prin întoarcerea acesteia la rădăcinile sale sociale şi conversaţionale. Deşi scrierea poate cere o anumită doză de linişte şi singurătate, modelul „Ei spun/Eu spun” le arată studenţilor că pot să-şi dezvolte ideile nu doar privind înăuntrul lor, ci şi făcând ceea ce fac adesea într-o bună conversaţie cu prietenii şi familia - ascultând atent ce spun alţii şi intrând în dialog cu alte idei. Abordarea scrierii are, prin urmare, o dimensiune etică, de vreme ce le cere scriitorilor nu doar să tot probeze şi să reafirme ceea ce ei cred deja, ci şi să lărgească ceea ce cred prin confruntarea cu opinii care diferă, uneori radical, de ale lor. într-o societate tot mai diversă, mai globală, această abilitate de a te confrunta cu ideile altora e în mod special crucială pentru o cetăţenie/comunitate democratică. Gerald Graff, Cathy Birkenstein
606 __ $aretorică (limba engleză)
608 __ $amanual
675 __ $a808.1(075.8)
675 __ $a001.818(035)
675 __ $a082.1Compact
686 __ $a80/811
700 _0 $aGraff, Gerald
701 _0 $aBirkenstein, Cathy
975 00 $a808.1
975 00 $a(075.8)
975 00 $a001.818
975 00 $a(035)
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 996613 / 0996613 SA Împrumut Nu 808/ G75
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Notificare la disponibilitate

Lăsați un comentariu