Editura | All chat |
Loc publicare | București |
An | 2004 |
Subiect | legislaţia taximetriei chat |
Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere chat | |
taximetrie (legislaţie) chat | |
ISBN | 9736554252 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9736554252 |
Termeni de disponibilitate şi/sau preţ | 41284 lei |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 71050 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | LEGISLAŢIA taximetriei |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | România. Legi |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | All |
Data publicării | 2004 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 79 p. |
Titlu | |
Titlu | LEGISLAŢIA taximetriei |
Titlu uniform colectiv | |
Titlu uniform colectiv | Sediul central |
Sediul central | |
Sediul central | |
Sediul central | |
Sediul central | |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | legislaţia taximetriei |
Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere | |
taximetrie (legislaţie) | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | legislaţie |
Categoria de subiect | |
Codul categoriei de subiect | 3 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 347.763(094.5):656.131 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 34/36 |
Nume de instituţie / resp. intelectuală primară | |
Nume de instituţie / resp. intelectuală primară | ROMÂNIA. Legi |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | :656.131 |
347.763 | |
(094.5) |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 770918 / 0770918 | SA | Împrumut | Da | 347.7/ L40 | |
2. | 770917 / 0770917 | SA | Împrumut | Da | 347.7/ L40 | |
3. | 770915 / 0770915 | SA | Împrumut | Da | 347.7/ L40 | |
4. | 770914 / 0770914 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 71050 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
SA | Împrumut | 3 |
|