Lecția uitată a educației : întâlnirea Micului Prinț cu vulpea

Autor chat
Editura Institutul European chat
Loc publicare Iaşi
An 2014
Subiect educaţie (postmodernitate) chat
ISBN 9786062400842
Note Bibliografie p. 281-287
Rezumat în limbile engleză și franceză

II 81689

Stan, Emil
    Lecția uitată a educației : întâlnirea Micului Prinț cu vulpea ; Emil Stan.- Iaşi : Institutul European , 2014.
    292 p..- (Texte de frontieră).    
    Bibliografie p. 281-287
    Rezumat în limbile engleză și franceză
    Volumul impune o nouă paradigmă în educaţie, una care să mizeze pe raţiune, dar şi pe stările afective, care să preia instrumente şi modalităţi de organizare specifice mediului virtual, pentru a revitaliza idealul educaţional întruchipat de kalokagathia vechilor greci (adică asemănarea omului cu divinitatea, atât cât îi stă lui în putinţă). Vorbim de o paradigmă care să utilizeze cercetările etologiei în edificarea unei etici fondată pe zestrea biologică a omului şi nu împotriva ei, mai ales astăzi, când echipamentul său biologic este depăşit de complexitatea problemelor ridicate de traiul în marile aglomerări urbane. O asemenea educaţie este definită ca fiind refractară la teorie, acceptând mai degrabă regularităţile empirice şi bricolajul didactic. Emil Stan.
    ISBN 9786062400842

    1. educaţie (postmodernitate)

37.01:14Postmdernism
37.013.73(38)


010 __ $a9786062400842
035 __ $aII 81689
101 0_ $arum
200 0_ $aLecția uitată a educației $bCarte tipărită $eîntâlnirea Micului Prinț cu vulpea $gEmil Stan
210 ## $aIaşi $cInstitutul European $d2014
215 __ $a292 p.
225 0_ $aTexte de frontieră $h71
299 __ $aLecția uitată a educației : întâlnirea Micului Prinț cu vulpea
300 __ $aBibliografie p. 281-287
300 __ $aRezumat în limbile engleză și franceză
330 __ $aVolumul impune o nouă paradigmă în educaţie, una care să mizeze pe raţiune, dar şi pe stările afective, care să preia instrumente şi modalităţi de organizare specifice mediului virtual, pentru a revitaliza idealul educaţional întruchipat de kalokagathia vechilor greci (adică asemănarea omului cu divinitatea, atât cât îi stă lui în putinţă). Vorbim de o paradigmă care să utilizeze cercetările etologiei în edificarea unei etici fondată pe zestrea biologică a omului şi nu împotriva ei, mai ales astăzi, când echipamentul său biologic este depăşit de complexitatea problemelor ridicate de traiul în marile aglomerări urbane. O asemenea educaţie este definită ca fiind refractară la teorie, acceptând mai degrabă regularităţile empirice şi bricolajul didactic. Emil Stan
606 __ $aeducaţie (postmodernitate)
608 __ $amonografie
675 __ $a37.01:14Postmdernism
675 __ $a37.013.73(38)
686 __ $a37
700 _0 $aStan, Emil
975 00 $a:14 $a37.01
975 00 $a37.013.73
975 00 $a(38)
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 894158 / 0894158 SA Împrumut Da 37/ S76
2. 894157 / 0894157 SA Împrumut Da 37/ S76
3. 894156 / 0894156 F4 Împrumut Da 37/ S76
4. 894155 / 0894155 F3 Împrumut Da 37/ S76
5. 894154 / 0894154 F2 Împrumut Da 37/ S76
6. 894153 / 0894153 F1 Împrumut Da 37/ S76
7. 894152 / 0894152 D Împrumut la sala de lectură Da II 81689
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 8

Lăsați un comentariu