Învățarea prin proiecte : ghid pentru profesori

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iaşi
An 2016
Subiect didactică (metodică) chat
metode de învăţare chat
ISBN 9789734662401
Note Bibliografie p. 255-270

III 35671

Ulrich, Cătălina
    Învățarea prin proiecte : ghid pentru profesori / Cătălina Ulrich.- Iaşi : Polirom , 2016 (Bucuresti : Lumina Tipo) .
    279 p. : fig., tab..- (Collegium. Ştiinţele educaţiei).    
    Bibliografie p. 255-270
    Apreciata si utilizata in intreaga lume, invatarea prin proiecte presupune investigatia aprofundata a unei teme sau probleme ce capteaza interesul, energia si timpul celor care invata. Colaborind in grupuri, elevii exploreaza, solutioneaza probleme reale, iau decizii, isi asuma responsabilitati, folosesc resurse tehnologice si mijloace de comunicare diverse. Evaluarea produsului, dar si a procesului, valorificarea experientelor si intereselor imbunatatesc motivatia si autoreglarea invatarii, competentele socioemo-tionale si participarea civica. Pe linga stimularea cognitiva si sociointeractionala, proiectele sustin perspectiva copiilor si tinerilor si starea lor de bine. Volumul prezinta tipuri variate de proiecte, de la cele realizate cu copii mici pina la cele folosite in universitati, adresindu-se profesorilor si studentilor, dar si altor categorii de specialisti si practicieni din domeniul educatiei (formatori, animatori, coordonatori de proiecte din ONG-uri)..
    ISBN 9789734662401

    1. didactică (metodică)
    2. metode de învăţare

371.314.6(036)
082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei


010 __ $a9789734662401
035 __ $aIII 35671
101 0_ $arum
200 0_ $aÎnvățarea prin proiecte $bCarte tipărită $eghid pentru profesori $fCătălina Ulrich
210 ## $aIaşi $cPolirom $d2016 $eBucuresti $gLumina Tipo
215 __ $a279 p. $cfig., tab.
225 0_ $aCollegium. Ştiinţele educaţiei
299 __ $aÎnvățarea prin proiecte : ghid pentru profesori
300 __ $aBibliografie p. 255-270
330 __ $aApreciata si utilizata in intreaga lume, invatarea prin proiecte presupune investigatia aprofundata a unei teme sau probleme ce capteaza interesul, energia si timpul celor care invata. Colaborind in grupuri, elevii exploreaza, solutioneaza probleme reale, iau decizii, isi asuma responsabilitati, folosesc resurse tehnologice si mijloace de comunicare diverse. Evaluarea produsului, dar si a procesului, valorificarea experientelor si intereselor imbunatatesc motivatia si autoreglarea invatarii, competentele socioemo-tionale si participarea civica. Pe linga stimularea cognitiva si sociointeractionala, proiectele sustin perspectiva copiilor si tinerilor si starea lor de bine. Volumul prezinta tipuri variate de proiecte, de la cele realizate cu copii mici pina la cele folosite in universitati, adresindu-se profesorilor si studentilor, dar si altor categorii de specialisti si practicieni din domeniul educatiei (formatori, animatori, coordonatori de proiecte din ONG-uri).
606 __ $adidactică (metodică)
606 __ $ametode de învăţare
608 __ $amonografie
675 __ $a371.314.6(036)
675 __ $a082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei
686 __ $a37
700 _0 $aUlrich, Cătălina
975 00 $a371.314.6
975 00 $a(036)
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 984139 / 0984139 SA Împrumut Da 371.3/ U36
2. 984138 / 0984138 SA Împrumut Da 371.3/ U36
3. 984137 / 0984137 F6 Împrumut Da 371.3/ U36
4. 984136 / 0984136 F6 Împrumut Da 371.3/ U36
5. 984135 / 0984135 F4 Împrumut Da 371.3/ U36
6. 984134 / 0984134 F3 Împrumut Da 371.3/ U36
7. 984133 / 0984133 F2 Împrumut Da 371.3/ U36
8. 984132 / 0984132 F1 Împrumut Da 371.3/ U36
9. 984131 / 0984131 D Împrumut la sala de lectură Da III 35671
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 2
SA Împrumut 2

Disponibile: 9

Lăsați un comentariu