Autor | Ulrich, Cătălina chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2016 |
Subiect | didactică (metodică) chat |
metode de învăţare chat | |
ISBN | 9789734662401 |
Note | Bibliografie p. 255-270 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734662401 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 35671 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Învățarea prin proiecte |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | ghid pentru profesori |
Prima menţ. de resp. | Cătălina Ulrich |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2016 |
Locul tipăririi | Bucuresti |
Numele tipografiei | Lumina Tipo |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 279 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Collegium. Ştiinţele educaţiei |
Titlu | |
Titlu | Învățarea prin proiecte : ghid pentru profesori |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 255-270 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Apreciata si utilizata in intreaga lume, invatarea prin proiecte presupune investigatia aprofundata a unei teme sau probleme ce capteaza interesul, energia si timpul celor care invata. Colaborind in grupuri, elevii exploreaza, solutioneaza probleme reale, iau decizii, isi asuma responsabilitati, folosesc resurse tehnologice si mijloace de comunicare diverse. Evaluarea produsului, dar si a procesului, valorificarea experientelor si intereselor imbunatatesc motivatia si autoreglarea invatarii, competentele socioemo-tionale si participarea civica. Pe linga stimularea cognitiva si sociointeractionala, proiectele sustin perspectiva copiilor si tinerilor si starea lor de bine. Volumul prezinta tipuri variate de proiecte, de la cele realizate cu copii mici pina la cele folosite in universitati, adresindu-se profesorilor si studentilor, dar si altor categorii de specialisti si practicieni din domeniul educatiei (formatori, animatori, coordonatori de proiecte din ONG-uri). |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | didactică (metodică) |
metode de învăţare | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.314.6(036) |
082.1Collegium. Ştiinţele educaţiei | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Ulrich, Cătălina |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.314.6 |
(036) | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 984139 / 0984139 | SA | Împrumut | Da | 371.3/ U36 | |
2. | 984138 / 0984138 | SA | Împrumut | Da | 371.3/ U36 | |
3. | 984137 / 0984137 | F6 | Împrumut | Da | 371.3/ U36 | |
4. | 984136 / 0984136 | F6 | Împrumut | Da | 371.3/ U36 | |
5. | 984135 / 0984135 | F4 | Împrumut | Da | 371.3/ U36 | |
6. | 984134 / 0984134 | F3 | Împrumut | Da | 371.3/ U36 | |
7. | 984133 / 0984133 | F2 | Împrumut | Da | 371.3/ U36 | |
8. | 984132 / 0984132 | F1 | Împrumut | Da | 371.3/ U36 | |
9. | 984131 / 0984131 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 35671 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|