ÎNVĂȚAREA pe tot parcursul vieții : Ghid - de la teorie la practică

Editura Taida chat
Loc publicare Iași
An 2010
Subiect educație (proiect) chat
proiectul Leonardo chat
proiectul Leonardo chat
ISBN 9786065140486
Note Volumul face parte din Proiectul „Leonardo da Vinci”. Creșterea șanselor de angajare pentru a activa pe piața muncii. REALM Raising Employability to Activate in the Labour Market

II 82768

    ÎNVĂȚAREA pe tot parcursul vieții : Ghid - de la teorie la practică / Lidia Bosâncianu, Mihaela Lesenciuc, Nicu Miron, ....- Iași : Taida , 2010.
    94 p. : fig., tab..    
    Volumul face parte din Proiectul „Leonardo da Vinci”. Creșterea șanselor de angajare pentru a activa pe piața muncii. REALM Raising Employability to Activate in the Labour Market
    Plecând de la ideea că profesorul trebuie să se raporteze la cei pe care îi educă, să stabilească relaţii de cooperare cu elevii, cadrele didactice, echipa managerială şi părinţii, am încercat în prima parte să fac o prezentare teoretică a conceptului de motivaţie, a structurii motivaţionale şi a teoriilor motivaţionale. Apoi am analizat care sunt motivele şi criteriile de evaluare ce stau la baza carierei unui dascăl pentru motivaţia şi performanaţa didactică. Am ales chestionarul ca metodă de cercetare ca să demonstrez care sunt cu adevărat motivele ce stau la baza carierei unui dascăl considerat drept “competent”, atât de elevi, cât şi de cadrele didactice şi echipa managerială. Aceste studiireprezentând fenomenul ecranat al temei alese. „Personalitatea cadrului didactic - esenţa măiestriei pedagogice” Autorul.
    ISBN 9786065140486

    I Bosâncianu, Lidia
    II Lesenciuc, Mihaela
    III Miron, Nicu

    1. educație (proiect)
    2. proiectul Leonardo
    3. proiectul Leonardo

371.13(083.9)
371.3(498):371(4)Uniunea Europeană


010 __ $a9786065140486
035 __ $aII 82768
101 0_ $arum
200 0_ $aÎNVĂȚAREA pe tot parcursul vieții $bCarte tipărită $eGhid - de la teorie la practică $fLidia Bosâncianu, Mihaela Lesenciuc, Nicu Miron, ...
210 ## $aIași $cTaida $d2010
215 __ $a94 p. $cfig., tab.
299 __ $aÎNVĂȚAREA pe tot parcursul vieții : Ghid - de la teorie la practică
300 __ $aVolumul face parte din Proiectul „Leonardo da Vinci”. Creșterea șanselor de angajare pentru a activa pe piața muncii. REALM Raising Employability to Activate in the Labour Market
330 __ $aPlecând de la ideea că profesorul trebuie să se raporteze la cei pe care îi educă, să stabilească relaţii de cooperare cu elevii, cadrele didactice, echipa managerială şi părinţii, am încercat în prima parte să fac o prezentare teoretică a conceptului de motivaţie, a structurii motivaţionale şi a teoriilor motivaţionale. Apoi am analizat care sunt motivele şi criteriile de evaluare ce stau la baza carierei unui dascăl pentru motivaţia şi performanaţa didactică. Am ales chestionarul ca metodă de cercetare ca să demonstrez care sunt cu adevărat motivele ce stau la baza carierei unui dascăl considerat drept “competent”, atât de elevi, cât şi de cadrele didactice şi echipa managerială. Aceste studiireprezentând fenomenul ecranat al temei alese. „Personalitatea cadrului didactic - esenţa măiestriei pedagogice” Autorul
606 __ $aeducație (proiect)
606 __ $aproiectul Leonardo
606 __ $aproiectul Leonardo
608 __ $aAbraham, Daniel
675 __ $a371.13(083.9)
675 __ $a371.3(498):371(4)Uniunea Europeană
686 __ $a37
701 _0 $aBosâncianu, Lidia
701 _0 $aLesenciuc, Mihaela
701 _0 $aMiron, Nicu
975 00 $a371.13
975 00 $a(083.9)
975 00 $a371.3 $a:371
975 00 $a(4) $a(498)
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu