Autor | Oakley, Barbara chat |
Editura | Curtea Veche chat |
Loc publicare | București |
An | 2022 |
Subiect | autoeducaţie chat |
dezvoltare personală chat | |
educaţie continuă chat | |
ISBN | 9786064413093 |
Note | Bibliografie p. 225-229 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 38588 |
Titlu | |
Titlu | Învață să înveți : cum să ai rezultate la școală în mod eficient |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Învață să înveți |
Alte informaţii la titlu | cum să ai rezultate la școală în mod eficient |
Prima menţ. de resp. | Barbara Oakley, Terrence Sejnowski, Alistair McConville |
Urm. menţ. de responsabilitate | ilustrații de Oliver Young |
traducere din engleză de Bogdan Ghiurco | |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Oakley, Barbara |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Sejnowski, Terrence |
McConville, Alistair | |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Young, Oliver |
Cod de legătură | il. |
Autor secundar | Ghiurco, Bogdan Nicolae |
Cod de legătură | trad. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064413093 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.9:331.54 |
159.923 | |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | autoeducaţie |
dezvoltare personală | |
educaţie continuă | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Curtea Veche |
Data publicării | 2022 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 247 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 225-229 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Ți s-a întâmplat să citești un paragraf de mai multe ori și să nu reții nimic din el? Autorii te învață, printre altele, cum poți să obții o gândire creativă, de ce uneori e bine să lași mintea să hoinărească, faptul că anumite jocuri video te ajută să te concentrezi mai bine și că memorezi mai ușor cu ajutorul imaginilor nostime. De asemenea cum să nu mai amâni pe mâine ce trebuie să faci azi! Dacă și tu ești copleșit de atâtea materii și exasperat din cauza profesorilor care te vor la olimpiade, cheamă-i în ajutor pe Barb, Terry și Al, cei mai grozavi parteneri de studiu! Chiar dacă nu ne convine s-o recunoaștem, nimic nu e mai important decât învățatul: fie că înveți să-ți legi șireturile, să rezolvi probleme de trigonometrie, să confecționezi origami cu unicorni sau să faci flotări corect, totul ține de memorie. Dar dacă învățatul, chiar și la geografie, poate fi plăcut? Cum ar fi să afli ce se petrece în creierul tău atunci când vrei să memorezi o poezie sau lista de cumpărături? |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1072762 / 1072762 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ O-11 | |
2. | 1072761 / 1072761 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ O-11 | |
3. | 1072760 / 1072760 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ O-11 | |
4. | 1072759 / 1072759 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ O-11 | |
5. | 1072758 / 1072758 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ O-11 | |
6. | 1062642 / 1062642 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ O-11 | |
7. | 1062641 / 1062641 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ O-11 | |
8. | 1062640 / 1062640 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ O-11 | |
9. | 1062639 / 1062639 | F4 | Împrumut | Nu | 159.9/ O-11 | |
10. | 1062638 / 1062638 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ O-11 | |
11. | 1062637 / 1062637 | F2 | Împrumut | Nu | 159.9/ O-11 | |
12. | 1062636 / 1062636 | F1 | Împrumut | Nu | 159.9/ O-11 | |
13. | 1062635 / 1062635 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 38588 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|
SC | Împrumut | 1 |
|