Autor | Catană, Eusebiu chat |
Editura | Universitas XXI chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2008 |
Subiect | transporturi (Europa) chat |
ISBN | 9789737889751 |
Note | Bibliografie p. 225-227 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789737889751 |
Termeni de disponibilitate şi/sau preţ | 22.50 lei |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 31786 |
Limba resursei | |
Limba textului | eng |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Intermodal and Multimodal Freight Transport by Road, Railway and Inland Waterway in Europe Catană, Eusebiu; Universitas XXI, 2008 : case studies |
Prima menţ. de resp. | Eusebiu Catană, Mihai Şova |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | Universitas XXI |
Data publicării | 2008 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 198 p. : fig., tab., [15]f.anexe |
Alte detalii fizice | Carte tipărită |
Titlu | |
Titlu | Intermodal and Multimodal Freight Transport by Road, Railway and Inland Waterway in Europe Catană, Eusebiu; Universitas XXI, 2008 : case studies |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 225-227 |
Titlu uniform colectiv | |
Titlu uniform colectiv | Sediul central |
Sediul central | |
Sediul central | |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | transporturi (Europa) |
Categoria de subiect | |
Codul categoriei de subiect | 6 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 656(4) |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 65 |
LS | |
z3 | |
z3 | |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Catană, Eusebiu |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Şova, Mihai |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 846082 / 0846082 | SA | Împrumut | Da | 656/ C29 | |
2. | 846081 / 0846081 | SA | Împrumut | Da | 656/ C29 | |
3. | 846080 / 0846080 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 31786 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|