Instruirea bazată pe înțelegere : cum îi sprijinim pe elevi să învețe eficient

Autor chat
Editura Didactica Publishing House chat
Loc publicare București
An 2020
Subiect pedagogie practică chat
metode de predare și instruire chat
ISBN 9786060482918
Note Bibliografie p. 173-198

III 37032

Albulescu, Ion
    Instruirea bazată pe înțelegere : cum îi sprijinim pe elevi să învețe eficient / Ion Albulescu.- București : Didactica Publishing House , 2020.
    198 p..- (Sinteze de pedagogie).    
    Bibliografie p. 173-198
    Lucrarea Instruirea bazată pe înţelegere. Cum îi sprijinim pe elevi să înveţe eficient face parte din colecția Sinteze de pedagogie și vă prezintă semnificaţiile complexe ale conceptelor de „predare” şi de „învăţare”, modalităţile efective de realizare, condiţiile şi factorii de care depinde eficienţa acestor demersuri, astfel încât şcoala să asigure o educaţie de calitate pentru toţi elevii. Accentul se pune pe necesitatea și importanța înțelegerii de către elevi a conținuturilor instruirii, ca o condiție a reușitei în eforturile lor de învățare, o învățare bazată pe înțelegere, și nu pe memorarea mecanică..
    ISBN 9786060482918

    1. pedagogie practică
    2. metode de predare și instruire

37.013
371.3
082.1Sinteze de pedagogie


299 __ $aInstruirea bazată pe înțelegere : cum îi sprijinim pe elevi să învețe eficient
955 __ $a1
200 __ $aInstruirea bazată pe înțelegere $bCarte tipărită $ecum îi sprijinim pe elevi să învețe eficient $fIon Albulescu
700 __ $aAlbulescu, Ion
010 __ $a9786060482918
035 __ $aIII 37032
675 __ $a37.013
675 __ $a371.3
675 __ $a082.1Sinteze de pedagogie
686 __ $a37
608 __ $amonografie
606 __ $apedagogie practică
606 __ $ametode de predare și instruire
101 __ $arum
210 __ $d2020 $aBucurești $cDidactica Publishing House
215 __ $a198 p.
225 __ $aSinteze de pedagogie
300 __ $aBibliografie p. 173-198
330 __ $aLucrarea Instruirea bazată pe înţelegere. Cum îi sprijinim pe elevi să înveţe eficient face parte din colecția Sinteze de pedagogie și vă prezintă semnificaţiile complexe ale conceptelor de „predare” şi de „învăţare”, modalităţile efective de realizare, condiţiile şi factorii de care depinde eficienţa acestor demersuri, astfel încât şcoala să asigure o educaţie de calitate pentru toţi elevii. Accentul se pune pe necesitatea și importanța înțelegerii de către elevi a conținuturilor instruirii, ca o condiție a reușitei în eforturile lor de învățare, o învățare bazată pe înțelegere, și nu pe memorarea mecanică.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1024728 / 1024728 SA Împrumut Da 37/ A33
2. 1024727 / 1024727 SA Împrumut Da 37/ A33
3. 1024726 / 1024726 F6 Împrumut Da 37/ A33
4. 1024725 / 1024725 F4 Împrumut Da 37/ A33
5. 1024724 / 1024724 F3 Împrumut Da 37/ A33
6. 1024723 / 1024723 F2 Împrumut Da 37/ A33
7. 1024722 / 1024722 F1 Împrumut Da 37/ A33
8. 1024721 / 1024721 D Împrumut la sala de lectură Da III 37032
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 8

Lăsați un comentariu