Inovare şi succes : Strategii de marketing pentru produse noi

Autor chat
Editura Sedcom Libris chat
Loc publicare Iași
An 1997
Subiect marketing chat
ISBN 9739818749
Note Bibliografie p.221-242

III 25107

Boier, Rodica A.
    Inovare şi succes : Strategii de marketing pentru produse noi / Rodica A. Boier.- Iași : Sedcom Libris , 1997.
    252 p. : fig..    
    Bibliografie p.221-242.
    ISBN 9739818749 : 32500 lei

    1. marketing

339.138

010 __ $a9739818749 $d32500 lei
035 __ $aIII 25107
101 0_ $arum
200 0_ $aInovare şi succes $bCarte tipărită $eStrategii de marketing pentru produse noi $fRodica A. Boier
210 ## $aIași $cSedcom Libris $d1997
215 __ $a252 p. $cfig.
299 __ $aInovare şi succes : Strategii de marketing pentru produse noi
300 __ $aBibliografie p.221-242
501 __ $aSediul central $aSediul central $aSediul central $aSediul central
606 __ $amarketing
608 __ $amonografie
615 __ $n3
675 __ $a339.138
686 __ $a33
700 __ $aBoier, Rodica A.
975 00 $a339.138
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 687418 / 0687418 D Împrumut la sala de lectură Da III 25107
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 4

Lăsați un comentariu