Autor | Medlicott, Mary chat |
Editura | Didactica Publishing House chat |
Loc publicare | București |
An | 2019 |
Subiect | educaţie preşcolară chat |
povestirea (în educația copiilor) chat | |
educație parentală chat | |
metode de lectură; tehnica lecturii chat | |
dezvoltarea abilităţilor (copii) chat | |
ISBN | 9786066839495 |
Note | Bibliografie p. 181-183 |
Titlu | |
Titlu | Importanța poveștilor în primii ani de viață : Cum să le spui și să le citești povești copiilor |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.72 |
028.5 | |
37.015.3 | |
372.3 | |
-93 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Importanța poveștilor în primii ani de viață |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | Cum să le spui și să le citești povești copiilor |
Prima menţ. de resp. | Mary Medlicott |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducător: Elisabeta Ivan |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Medlicott, Mary |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Ivan, Elisabeta |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786066839495 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 90342 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 372.3:82-93 |
37.015.3 | |
159.922.72 | |
028.5 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | educaţie preşcolară |
povestirea (în educația copiilor) | |
educație parentală | |
metode de lectură; tehnica lecturii | |
dezvoltarea abilităţilor (copii) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Didactica Publishing House |
Data publicării | 2019 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 183 p. |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 181-183 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Acest ghid esențial dispune de toate uneltele necesare pentru a ne optimiza capacitățile de povestire și citire orală, care pot avea un impact semnificativ în dezvoltarea abilităților de comunicare și alfabetizare ale copiilor în etapele incipiente de învățare. Povestitor și scriitor, Mary Medlicott începe prin a arăta care sunt pregătirile necesare pentru sesiunea de povești, apoi învață cititorul cum să stimuleze imaginația copiilor cu recuzită, voci și expresii faciale și cum să încurajeze empatia și utilizarea unui limbaj sensibil. După povestire, include exemple de povești și activități relevante pe placul copiilor cu vârste cuprinse între 2 și 5 ani și oferă sfaturi practice de adaptare pentru toate nevoile de învățare, inclusiv pentru ascultătorii cu deficiențe de auz, dificultăți de învățare și pentru cei pentru care engleza este cea de-a doua limbă învățată. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1001228 / 1001228 | SC | Împrumut | Da | 372/ M54 | |
2. | 1001227 / 1001227 | SC | Împrumut | Da | 372/ M54 | |
3. | 1001226 / 1001226 | SA | Împrumut | Da | 372/ M54 | |
4. | 1001225 / 1001225 | SA | Împrumut | Da | 372/ M54 | |
5. | 1001224 / 1001224 | F6 | Împrumut | Da | 372/ M54 | |
6. | 1001223 / 1001223 | F4 | Împrumut | Da | 372/ M54 | |
7. | 1001222 / 1001222 | F3 | Împrumut | Da | 372/ M54 | |
8. | 1001221 / 1001221 | F2 | Împrumut | Nu | 372/ M54 | |
9. | 1001220 / 1001220 | F1 | Împrumut | Da | 372/ M54 | |
10. | 1001219 / 1001219 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 90342 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|