Idei şi orientări în publicistica economică românească la sfîrşitul secolului al XIX-lea şi începutul secolului al XX-lea (1890-1918)

Autor chat
Editura Dacia chat
Loc publicare Cluj-Napoca
An 1985
Subiect publicistică chat
ştiinţe economice chat

II 44886

Ionescu, Toader
    Idei şi orientări în publicistica economică românească la sfîrşitul secolului al XIX-lea şi începutul secolului al XX-lea (1890-1918) / Toader Ionescu.- Cluj-Napoca : Dacia , 1985.
    296 p., [8] f. facsm..- (Testimonia).

    1. publicistică
    2. ştiinţe economice

33:05(498)"1890/1918"
082.1Testimonia


035 __ $aII 44886
101 0_ $arum
200 0_ $aIdei şi orientări în publicistica economică românească la sfîrşitul secolului al XIX-lea şi începutul secolului al XX-lea (1890-1918) $bCarte tipărită $fToader Ionescu
210 ## $aCluj-Napoca $cDacia $d1985
215 __ $a296 p., [8] f. facsm.
225 0_ $aTestimonia
299 __ $aIdei şi orientări în publicistica economică românească la sfîrşitul secolului al XIX-lea şi începutul secolului al XX-lea (1890-1918)
501 __ $aSediul central
606 __ $apublicistică
606 __ $aştiinţe economice
608 __ $amonografie
615 __ $n3
675 __ $a33:05(498)"1890/1918"
675 __ $a082.1Testimonia
686 __ $a33
700 _0 $aIonescu, Toader
975 00 $a082.1
975 00 $a33 $a:05
975 00 $a(498)
975 00 $a"1890/1918"
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 490339 / 0490339 D Împrumut la sala de lectură Da II 44886
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu