Editura | Paralela 45 chat |
Loc publicare | Piteşti |
An | 2023 |
Subiect | matematică (teste - evaluare naţională) chat |
evaluarea naționala chat | |
ISBN | 9789734739547 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | IV 6486 |
Titlu | |
Titlu | EVALUAREA Națională : 2024 : Matematică : [clasa a VIII-a] |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | EVALUAREA Națională |
Alte informaţii la titlu | 2024 : Matematică : [clasa a VIII-a] |
Prima menţ. de resp. | Gabriel Popa, Adrian Zanoschi, Gheorghe Iurea, Dorel Luchian |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734739547 |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Popa, Gabriel |
Zanoschi, Adrian | |
Iurea, Gheorghe | |
Luchian, Dorel | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 51(075.33)(079.1) |
082.1Educaţional | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 50/54 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | teste |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | matematică (teste - evaluare naţională) |
evaluarea naționala | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 296 p. |
Alte detalii fizice | fig. |
Serii | |
Titlul seriei | Educaţional |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Piteşti |
Editura | Paralela 45 |
Data publicării | 2023 |
Locul tipăririi | Pitești |
Numele tipografiei | Tipografia Editurii Paralela 45 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Lucrarea Matematică. Evaluarea Națională vine în întâmpinarea așteptărilor elevilor și profesorilor aflați pe traseul pregătirii Evaluării Naționale, prin aprofundarea și consolidarea conținuturilor prevăzute de programa școlară și de cerințele modelului de subiect de examen. Ținând seama de competențele vizate prin programa de examen, precum și de exigențele firești ale studiului matematicii, am gândit o structură complexă și eficientă, lucrarea conținând un memorator, 14 teme/lecții recapitulative din materia pentru examen a claselor V-VIII și 80 de teste după modelul subiectului de examen. La primele teste, elevul poate completa răspunsul în spațiul alocat, ca un exercițiu de redactare necesar în perspectiva viitoarelor evaluări, care impun un ritm de lucru și niște obiective precise. În plus, copiii și antrenorii lor au posibilitatea de a studia metodic baremele specifice noului tip de subiect, testele fiind însoțite de răspunsuri și sugestii de rezolvare care le oferă un feedback necesar și imediat, astfel încât nivelul de pregătire se poate verifica prin autoevaluare. Problemele au, în general, un caracter aplicativ, dar și unul ludic, iar reperele teoretice constituie o formă utilă de sistematizare a aparatului conceptual necesar rezolvării subiectelor, precum și lucrului de zi cu zi, în clasă și acasă. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1063233 / 1063233 | SL | Împrumut la sala de lectură | Da | 51/ E93 | |
2. | 1063232 / 1063232 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | IV 6486 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
SL | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|