Autor | Pîrîială, Olga chat |
Editura | Vasiliana '98 chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2011 |
Subiect | Consiliul Europei (învăţămînt-educaţie) chat |
Consiliul Europei (drepturile omului) chat | |
educaţie cetăţenească (metodică) chat | |
ISBN | 9789731162041 |
Note | Bibliografie p. 86 |
Text în limbile: română și engleză |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789731162041 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 34028 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum; eng |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Europa fără frontiere |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Titlu paralel propriu-zis | Europe without frontiers |
Prima menţ. de resp. | Olga Pîrîială, Silviu Nicolae Pîrîială |
Menţiuni de ediţie | |
Menţiuni de ediţie | [Ed. bilingvă] |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | Vasiliana '98 |
Data publicării | 2011 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 87 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Titlu | |
Titlu | Europa fără frontiere = Europe without frontiers |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 86 |
Text în limbile: română și engleză | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | A trăi într-o societate multilingvă, multiculturală şi multiconfesională ce caracterizează Europa de astăzi impune conturarea unui ”profil de formare European”, trecând de la modelul centrat pe obiective la modelul centrat pe competenţe, compatibilizarea curriculumului naţional cu cel European şi asigurarea coerenţei intra- şi interdisciplinare, intra- şi interculturale. Pe aceste coordonate “Europa tară frontiere” propune activităţi şi lucrări dirijate ce prezintă o descriere a principalelor domenii de activitate ale Consiliului Europei şi implicit, sugestii metodologice de aplicare şi aprofundare la clasă. Abordând teme precum: “Europa şi lumea”, “Apărarea şi înţelegerea drepturilor omului”, “Rolul tinerilor”, “Acţiuni în favoarea protejării mediului” etc. fiecare fişă tematică devine de fapt “o prezentare a unui domeniu relevant de acţiune al Consiliului Europei”. Lucrarea propune un demers didactic interdisciplinar şi intercultural în cadrul căruia se manifestă interacţiunea între curriculumul scris, oficial şi curriculumul “ascuns” ca expresie specifică a confruntării între valori. Având ca model fişele de informaţii “O Europă de descoperit”, lucrarea îşi propune să-i familiarizeze pe elevi cu valori, principii şi concepte democratice, fiind o reală pledoarie în sprijinul unui comportament social activ şi responsabil, întru înţelegerea şi apărarea unui patrimoniu cultural comun, cultivând toleranţa şi sensibilitatea ca dimensiune a cunoaşterii. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Consiliul Europei (învăţămînt-educaţie) |
Consiliul Europei (drepturile omului) | |
educaţie cetăţenească (metodică) | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3:342.7(4)(076.5) |
342.7(4):371.3 | |
341.231.14(4)(076.5) | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Pîrîială, Olga |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Pîrîială, Silviu-Nicolae |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.3 |
:342.7 | |
(076.5) | |
(4) | |
342.7 | |
:371.3 | |
(4) | |
341.231.14 | |
(076.5) | |
(4) |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 905906 / 0905906 | SA | Împrumut | Da | 371.3/ P67 | |
2. | 905905 / 0905905 | SA | Împrumut | Da | 371.3/ P67 | |
3. | 905904 / 0905904 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 34028 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|