Autor | Mestron, Hervé chat |
Editura | Booklet chat |
Loc publicare | București |
An | 2018 |
Subiect | lit. franc. - roman pentru copii chat |
ISBN | 9786065906174 |
Note | Text paralel în limbile: franceză și română |
Pe cop, titlul: O poveste despre un băiat și o fată ; ediție bilingvă franceză-română |
Titlu | |
Titlu | Enterrement d'une vie de cancre = O poveste despre un băiat și o fată : [roman] |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Enterrement d'une vie de cancre |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Hervé Mestron |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba franceză de Diana Morărașu |
Titlu paralel propriu-zis | O poveste despre un băiat și o fată |
Alte informaţii la titlu | [roman] |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Mestron, Hervé |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Morăraşu, Diana |
Cod de legătură | trad. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786065906174 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 92622 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 821.133.1-31=133.1=135.1 |
821.133.1-93-31=133.1=135.1 | |
082.1Booklet Fiction | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 821 |
T | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | lit. franc. - roman pentru copii |
Limba resursei | |
Limba textului | fre |
rum | |
Menţiuni de ediţie | |
Menţiuni de ediţie | Ed. bilingvă |
Publicare, distribuţie | |
Editura | Booklet |
Loc publicare | București |
Data publicării | 2018 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 176 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Booklet Fiction |
Notă generală | |
Textul notei | Text paralel în limbile: franceză și română |
Pe cop, titlul: O poveste despre un băiat și o fată ; ediție bilingvă franceză-română | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Bruno este elev într-o școală de cartier și, cum altfel?, nici prin cap nu-i trece să nu se integreze perfect în trendul a ceea ce el numește un liceu nasol. Așa că și-a construit atent o imagine de pușlama a clasei, cu ambiții de a deveni campion în domeniu. Bruno are un talent redutabil când e vorba să facă farse, care de care mai scandaloase pentru profesori. Miza? Prestigiul în rândul colegilor, care se așteaptă ca, în fiecare oră, Bruno să le mai zică una de-a lui. Riscul? Zero – și lui Bruno îi place la nebunie cifra asta, așa cum îi place să dea foaia albă la teste. Oricum nu dă doi bani pe adulți; în consecință, aprecierea lor – fie că sunt profesori sau părinți – îl lasă rece. Dar până și cei mai buni bufoni au parte de câte o surpriză. Pentru Bruno, asta înseamnă apariția în clasa lui a unei colege noi, Madeline. Admirabil scrisă, cartea vorbește cu realism, dar și cu delicatețe despre un univers pe cât de autentic, pe atât de fragil – despre adolescență și despre atâtea lucruri importante care o definesc sau o influențează. Vorbește despre școală, prietenii, diferențe și inadecvare, despre importanța imensă a unui cuvânt sau gest, despre a-l vedea cu adevărat pe celălalt și, mai ales, despre a te lăsa văzut așa cum ești de fapt. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1022322 / 1022322 | SC | Împrumut | Da | 821.133.1-31/ M60 | |
2. | 1022321 / 1022321 | SC | Împrumut | Da | 821.133.1-31/ M60 | |
3. | 1022320 / 1022320 | F6 | Împrumut | Da | 821.133.1-31/ M60 | |
4. | 1022319 / 1022319 | F4 | Împrumut | Da | 821.133.1-31/ M60 | |
5. | 1022318 / 1022318 | F3 | Împrumut | Da | 821.133.1-31/ M60 | |
6. | 1022317 / 1022317 | F2 | Împrumut | Da | 821.133.1-31/ M60 | |
7. | 1022316 / 1022316 | F1 | Împrumut | Da | 821.133.1-31/ M60 | |
8. | 1022315 / 1022315 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 92622 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|