Autor | Tănasă, Florentina chat |
Editura | PIM chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2012 |
Subiect | educaţie muzicală (preşcolari) chat |
manual de educaţie muzicală (preşcolari) chat | |
ISBN | 9786061307999 |
Note | Bibliografie p. 73-80 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786061307999 |
Termeni de disponibilitate şi/sau preţ | 8.97 lei |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 32810 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Educaţia muzicală a preşcolarului şi primii paşi spre alfabetizare |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Florentina Tănasă |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | PIM |
Data publicării | 2012 |
Numele tipografiei | Tipografia PIM |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 80 p. : n. muz. |
Titlu | |
Titlu | Educaţia muzicală a preşcolarului şi primii paşi spre alfabetizare |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 73-80 |
Titlu uniform colectiv | |
Titlu uniform colectiv | Sediul central |
Sediul central | |
Sediul central | |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | educaţie muzicală (preşcolari) |
manual de educaţie muzicală (preşcolari) | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Categoria de subiect | |
Codul categoriei de subiect | 7 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 78:372.3 |
372.3:78 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 78/79 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Tănasă, Florentina |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 78 |
:372.3 | |
:78 | |
372.3 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 870107 / 0870107 | SC | Împrumut | Da | 78/ T16 | |
2. | 870106 / 0870106 | SC | Împrumut | Da | 78/ T16 | |
3. | 870105 / 0870105 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 32810 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|