Educația morală : condiție a dezvoltării personalității integrale la școlarul mic prin lecțiile de educație moral civică

Autor chat
Editura PIM chat
Loc publicare Iaşi
An 2015
Subiect educaţie morală chat
educaţie civică (metode de predare şi instruire) chat
ISBN 9786061222480
Note Bibliografie p. 147

III 33625

Pitic, Rozuca
    Educația morală : condiție a dezvoltării personalității integrale la școlarul mic prin lecțiile de educație moral civică / Pitic Rozuca.- Iaşi : PIM , 2015 (Iaşi : Tipografia PIM) .
    148 p. : fig., tab..    
    Bibliografie p. 147
    Educaţia morală, condiţie a dezvoltării personalităţii integrale la şcolarul mic oferă un fundament teoretic în ceea ce priveşte morala ca fenomen social şi obiect al eticii, rolul primordial pe care îl deţine aceasta în educaţia copilului la vârsta şcolară mică. Morala are sens şi se „consumă” în relaţiile interpersonale deci este un fapt de viaţă. Inainte de a face educaţie intelectuală, profesională, fizică, estetică, omul trebuie pregătit şi educat din punct de vedere moral pentru viaţă. Moralitatea este partea cea mai frumoasă a unui om. Un om imoral nu se poate integra şi adapta la cerinţele impuse de societate. Morala este cea mai mare maestră a educaţiei. Orice educaţie porneşte în primul rând de la respectarea unor principii şi valori morale. Inainte de a face educaţie morală unui copil, tu ca adult trebuie să fi cel dintâi educat pentru a avea pretenţia de la cei tineri să dovedească un comportament corespunzător şi pentru a le putea oferi modele de viaţă..
    ISBN 9786061222480

    1. educaţie morală
    2. educaţie civică (metode de predare şi instruire)

371.3:37.034
372.832


010 __ $a9786061222480
035 __ $aIII 33625
101 0_ $arum
200 0_ $aEducația morală $bCarte tipărită $econdiție a dezvoltării personalității integrale la școlarul mic prin lecțiile de educație moral civică $fPitic Rozuca
210 ## $aIaşi $cPIM $d2015 $eIaşi $gTipografia PIM
215 __ $a148 p. $cfig., tab.
299 __ $aEducația morală : condiție a dezvoltării personalității integrale la școlarul mic prin lecțiile de educație moral civică
300 __ $aBibliografie p. 147
330 __ $aEducaţia morală, condiţie a dezvoltării personalităţii integrale la şcolarul mic oferă un fundament teoretic în ceea ce priveşte morala ca fenomen social şi obiect al eticii, rolul primordial pe care îl deţine aceasta în educaţia copilului la vârsta şcolară mică. Morala are sens şi se „consumă” în relaţiile interpersonale deci este un fapt de viaţă. Inainte de a face educaţie intelectuală, profesională, fizică, estetică, omul trebuie pregătit şi educat din punct de vedere moral pentru viaţă. Moralitatea este partea cea mai frumoasă a unui om. Un om imoral nu se poate integra şi adapta la cerinţele impuse de societate. Morala este cea mai mare maestră a educaţiei. Orice educaţie porneşte în primul rând de la respectarea unor principii şi valori morale. Inainte de a face educaţie morală unui copil, tu ca adult trebuie să fi cel dintâi educat pentru a avea pretenţia de la cei tineri să dovedească un comportament corespunzător şi pentru a le putea oferi modele de viaţă.
606 __ $aeducaţie morală
606 __ $aeducaţie civică (metode de predare şi instruire)
608 __ $amonografie
675 __ $a371.3:37.034
675 __ $a372.832
686 __ $a37
700 _0 $aPitic, Rozuca
975 00 $a371.3 $a:37.034
975 00 $a372.832
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 895478 / 0895478 F4 Împrumut Da 371.3/ P69
2. 895477 / 0895477 F3 Împrumut Da 371.3/ P69
3. 895476 / 0895476 F2 Împrumut Da 371.3/ P69
4. 895475 / 0895475 F1 Împrumut Da 371.3/ P69
5. 895474 / 0895474 D Împrumut la sala de lectură Da III 33625
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1

Disponibile: 6

Lăsați un comentariu