Autor | Pitic, Rozuca chat |
Editura | PIM chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2015 |
Subiect | educaţie morală chat |
educaţie civică (metode de predare şi instruire) chat | |
ISBN | 9786061222480 |
Note | Bibliografie p. 147 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786061222480 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 33625 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Educația morală |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | condiție a dezvoltării personalității integrale la școlarul mic prin lecțiile de educație moral civică |
Prima menţ. de resp. | Pitic Rozuca |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | PIM |
Data publicării | 2015 |
Locul tipăririi | Iaşi |
Numele tipografiei | Tipografia PIM |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 148 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Titlu | |
Titlu | Educația morală : condiție a dezvoltării personalității integrale la școlarul mic prin lecțiile de educație moral civică |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 147 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Educaţia morală, condiţie a dezvoltării personalităţii integrale la şcolarul mic oferă un fundament teoretic în ceea ce priveşte morala ca fenomen social şi obiect al eticii, rolul primordial pe care îl deţine aceasta în educaţia copilului la vârsta şcolară mică. Morala are sens şi se „consumă” în relaţiile interpersonale deci este un fapt de viaţă. Inainte de a face educaţie intelectuală, profesională, fizică, estetică, omul trebuie pregătit şi educat din punct de vedere moral pentru viaţă. Moralitatea este partea cea mai frumoasă a unui om. Un om imoral nu se poate integra şi adapta la cerinţele impuse de societate. Morala este cea mai mare maestră a educaţiei. Orice educaţie porneşte în primul rând de la respectarea unor principii şi valori morale. Inainte de a face educaţie morală unui copil, tu ca adult trebuie să fi cel dintâi educat pentru a avea pretenţia de la cei tineri să dovedească un comportament corespunzător şi pentru a le putea oferi modele de viaţă. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | educaţie morală |
educaţie civică (metode de predare şi instruire) | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3:37.034 |
372.832 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Pitic, Rozuca |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.3 |
:37.034 | |
372.832 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 895478 / 0895478 | F4 | Împrumut | Da | 371.3/ P69 | |
2. | 895477 / 0895477 | F3 | Împrumut | Da | 371.3/ P69 | |
3. | 895476 / 0895476 | F2 | Împrumut | Da | 371.3/ P69 | |
4. | 895475 / 0895475 | F1 | Împrumut | Da | 371.3/ P69 | |
5. | 895474 / 0895474 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 33625 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|