Educaţia integrată a preşcolarilor : cum să le stimulăm minţile aflate în dezvoltare

Autor chat
Editura Editura Trei chat
Loc publicare București
An 2020
Subiect metode de predare şi instruire (învăţământ preşcolar) chat
educaţie preşcolară chat
psihologia copilului (joaca) chat
perfecţionarea profesorilor si educatorilor chat
ISBN 9786064005939
Note Bibliografie p. 269-271

II 92193

Terebush, Cindy
    Educaţia integrată a preşcolarilor : cum să le stimulăm minţile aflate în dezvoltare / Cindy Terebush ; traducere din engleză de Cristina Firoiu.- București : Editura Trei , 2020.
    271 p. : tab..- (Educație și formare).    
    Bibliografie p. 269-271
    Lumea actuală, cea a copiilor noștri, s-a modificat radical față de lumea în care noi ne-am format. De unde și pledoaria cărții de față pentru o reconsiderare a abordărilor și intervențiilor specifice educației timpurii. Copilul de grădiniță nu mai este văzut doar ca un receptor de informații, ci este privit în integralitatea sa, ca ființă umană definită de emoții uneori greu de controlat, de deprinderi sociale care trebuie încurajate, dar și de abilități cognitive care au nevoie de rafinare. Plecând de la povești vii și sugestive din lucrul cu preșcolarii, dar și de la explicații ale rațiunilor didactice din spatele diverselor strategii educative, Cindy Terebush acoperă o serie de teme esențiale pentru învățarea timpurie: de la așteptările educatorilor, la joc, creativitate și mindfulness, de la încurajarea colaborării și socializării, la consolidarea achizițiilor necesare pentru învățarea scrierii și a cititului..
    ISBN 9786064005939

    I Firoiu, Cristina(trad.)

    1. metode de predare şi instruire (învăţământ preşcolar)
    2. educaţie preşcolară
    3. psihologia copilului (joaca)
    4. perfecţionarea profesorilor si educatorilor

371.3:372.3
159.922.7:3-053.4
371.13
082.1Educație și formare


299 __ $aEducaţia integrată a preşcolarilor : cum să le stimulăm minţile aflate în dezvoltare
975 __ $a371.3 $a082.1 $a159.922.7 $a-053.4 $a371.13
955 __ $a1
200 __ $aEducaţia integrată a preşcolarilor $bCarte tipărită $ecum să le stimulăm minţile aflate în dezvoltare $fCindy Terebush $gtraducere din engleză de Cristina Firoiu
700 _0 $aTerebush, Cindy
702 _0 $4trad. $aFiroiu, Cristina
010 __ $a9786064005939
035 __ $aII 92193
675 __ $a371.3:372.3
675 __ $a159.922.7:3-053.4
675 __ $a371.13
675 __ $a082.1Educație și formare
686 __ $a37
608 __ $amonografie
606 __ $ametode de predare şi instruire (învăţământ preşcolar)
606 __ $aeducaţie preşcolară
606 __ $apsihologia copilului (joaca)
606 __ $aperfecţionarea profesorilor si educatorilor
101 __ $arum
210 __ $aBucurești $cEditura Trei $d2020
215 __ $a271 p. $ctab.
225 __ $aEducație și formare
300 __ $aBibliografie p. 269-271
330 __ $aLumea actuală, cea a copiilor noștri, s-a modificat radical față de lumea în care noi ne-am format. De unde și pledoaria cărții de față pentru o reconsiderare a abordărilor și intervențiilor specifice educației timpurii. Copilul de grădiniță nu mai este văzut doar ca un receptor de informații, ci este privit în integralitatea sa, ca ființă umană definită de emoții uneori greu de controlat, de deprinderi sociale care trebuie încurajate, dar și de abilități cognitive care au nevoie de rafinare. Plecând de la povești vii și sugestive din lucrul cu preșcolarii, dar și de la explicații ale rațiunilor didactice din spatele diverselor strategii educative, Cindy Terebush acoperă o serie de teme esențiale pentru învățarea timpurie: de la așteptările educatorilor, la joc, creativitate și mindfulness, de la încurajarea colaborării și socializării, la consolidarea achizițiilor necesare pentru învățarea scrierii și a cititului.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1016891 / 1016891 SC Împrumut Da 371.3/ T45
2. 1016890 / 1016890 SC Împrumut Da 371.3/ T45
3. 1016889 / 1016889 SA Împrumut Da 371.3/ T45
4. 1016888 / 1016888 SA Împrumut Da 371.3/ T45
5. 1016887 / 1016887 F6 Împrumut Da 371.3/ T45
6. 1016886 / 1016886 F4 Împrumut Da 371.3/ T45
7. 1016885 / 1016885 F3 Împrumut Da 371.3/ T45
8. 1016884 / 1016884 F2 Împrumut Da 371.3/ T45
9. 1016883 / 1016883 F1 Împrumut Da 371.3/ T45
10. 1016882 / 1016882 D Împrumut la sala de lectură Da II 92193
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2
SC Împrumut 2

Disponibile: 10

Lăsați un comentariu