Autor | Terebush, Cindy chat |
Editura | Editura Trei chat |
Loc publicare | București |
An | 2020 |
Subiect | metode de predare şi instruire (învăţământ preşcolar) chat |
educaţie preşcolară chat | |
psihologia copilului (joaca) chat | |
perfecţionarea profesorilor si educatorilor chat | |
ISBN | 9786064005939 |
Note | Bibliografie p. 269-271 |
Titlu | |
Titlu | Educaţia integrată a preşcolarilor : cum să le stimulăm minţile aflate în dezvoltare |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.3 |
082.1 | |
159.922.7 | |
-053.4 | |
371.13 | |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Educaţia integrată a preşcolarilor |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | cum să le stimulăm minţile aflate în dezvoltare |
Prima menţ. de resp. | Cindy Terebush |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Cristina Firoiu |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Terebush, Cindy |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Firoiu, Cristina |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064005939 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 92193 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3:372.3 |
159.922.7:3-053.4 | |
371.13 | |
082.1Educație și formare | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | metode de predare şi instruire (învăţământ preşcolar) |
educaţie preşcolară | |
psihologia copilului (joaca) | |
perfecţionarea profesorilor si educatorilor | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Editura Trei |
Data publicării | 2020 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 271 p. |
Alte detalii fizice | tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Educație și formare |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 269-271 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Lumea actuală, cea a copiilor noștri, s-a modificat radical față de lumea în care noi ne-am format. De unde și pledoaria cărții de față pentru o reconsiderare a abordărilor și intervențiilor specifice educației timpurii. Copilul de grădiniță nu mai este văzut doar ca un receptor de informații, ci este privit în integralitatea sa, ca ființă umană definită de emoții uneori greu de controlat, de deprinderi sociale care trebuie încurajate, dar și de abilități cognitive care au nevoie de rafinare. Plecând de la povești vii și sugestive din lucrul cu preșcolarii, dar și de la explicații ale rațiunilor didactice din spatele diverselor strategii educative, Cindy Terebush acoperă o serie de teme esențiale pentru învățarea timpurie: de la așteptările educatorilor, la joc, creativitate și mindfulness, de la încurajarea colaborării și socializării, la consolidarea achizițiilor necesare pentru învățarea scrierii și a cititului. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1016891 / 1016891 | SC | Împrumut | Da | 371.3/ T45 | |
2. | 1016890 / 1016890 | SC | Împrumut | Da | 371.3/ T45 | |
3. | 1016889 / 1016889 | SA | Împrumut | Da | 371.3/ T45 | |
4. | 1016888 / 1016888 | SA | Împrumut | Da | 371.3/ T45 | |
5. | 1016887 / 1016887 | F6 | Împrumut | Da | 371.3/ T45 | |
6. | 1016886 / 1016886 | F4 | Împrumut | Da | 371.3/ T45 | |
7. | 1016885 / 1016885 | F3 | Împrumut | Da | 371.3/ T45 | |
8. | 1016884 / 1016884 | F2 | Împrumut | Da | 371.3/ T45 | |
9. | 1016883 / 1016883 | F1 | Împrumut | Da | 371.3/ T45 | |
10. | 1016882 / 1016882 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 92193 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|