Dimensiunea retorica a imaginii publicitare : Studiu introductiv

Autor chat
Editura Institutul European chat
Loc publicare Iași
An 2017
Subiect discurs publicitar chat
argumentarea (în publicitate) chat
ISBN 9786062401863
Note Bibliografie p.163-177
Rezumat în limbile engleză și franceză

II 86085

Grancea, Ioana-Adina
    Dimensiunea retorica a imaginii publicitare : Studiu introductiv / Ioana-Adina Grancea ; cuvânt înainte de Alexandra Crăciun.- Iași : Institutul European , 2017.
    192 p..- (Academica. Ştiinţele comunicării).    
    Bibliografie p.163-177
    Rezumat în limbile engleză și franceză
    Analiza retorica a imaginii poate insemna o sumedenie de lucruri diferite, de la investigarea conditiilor ideologice care explica geneza unei imagini si impactul acesteia intr-un context bine determinat, pana la inspectarea minutioasa a fiecarui element compozitional prin care imaginea produce anumite efecte asupra pu-blicului vizat, efecte anticipate prin exercitiu hermeneutic sau chiar probate in cadru experimental. In lucrarea de fata, am dedicat o atentie deosebita aspectelor care tin de compozitia imaginii publicitare.Valorificand mai multe studii experimentale si un import teoretic din perimetrul lingvisticii cognitive, am pus in evidenta deciziile care definesc arhitectura conceptuala a discursului vizual, decizii care sunt luate in departamentul de creatie si care ulterior influenteaza ruta persuasiva prin care imaginea isi poate exercita influenta asupra publicului. - Ioana-Adina Grancea Din Cuprins: ◊ Limitele altor abordari teoretice ◊ Deschideri ale retoricii spre discursul vizual ◊ Specificul discursului publicitar ◊ Elocutio in discursul vizual publicitar ◊ Spatii mentale hibride exprimate vizual ◊ Ce implicatii poate avea aceasta contributie?.
    ISBN 9786062401863

    I Crăciunescu, Alexandra(pref.)

    1. discurs publicitar
    2. argumentarea (în publicitate)

659:316.77
659.13/.16
082.1Academica. Ştiinţele comunicării


010 __ $a9786062401863
035 __ $aII 86085
101 0_ $arum
200 0_ $aDimensiunea retorica a imaginii publicitare $bCarte tipărită $eStudiu introductiv $fIoana-Adina Grancea $gcuvânt înainte de Alexandra Crăciun
210 ## $aIași $cInstitutul European $d2017
215 __ $a192 p.
225 0_ $aAcademica. Ştiinţele comunicării $h288
299 __ $aDimensiunea retorica a imaginii publicitare : Studiu introductiv
300 __ $aBibliografie p.163-177
300 __ $aRezumat în limbile engleză și franceză
330 __ $aAnaliza retorica a imaginii poate insemna o sumedenie de lucruri diferite, de la investigarea conditiilor ideologice care explica geneza unei imagini si impactul acesteia intr-un context bine determinat, pana la inspectarea minutioasa a fiecarui element compozitional prin care imaginea produce anumite efecte asupra pu-blicului vizat, efecte anticipate prin exercitiu hermeneutic sau chiar probate in cadru experimental. In lucrarea de fata, am dedicat o atentie deosebita aspectelor care tin de compozitia imaginii publicitare.Valorificand mai multe studii experimentale si un import teoretic din perimetrul lingvisticii cognitive, am pus in evidenta deciziile care definesc arhitectura conceptuala a discursului vizual, decizii care sunt luate in departamentul de creatie si care ulterior influenteaza ruta persuasiva prin care imaginea isi poate exercita influenta asupra publicului. - Ioana-Adina Grancea Din Cuprins: ◊ Limitele altor abordari teoretice ◊ Deschideri ale retoricii spre discursul vizual ◊ Specificul discursului publicitar ◊ Elocutio in discursul vizual publicitar ◊ Spatii mentale hibride exprimate vizual ◊ Ce implicatii poate avea aceasta contributie?
606 __ $adiscurs publicitar
606 __ $aargumentarea (în publicitate)
608 __ $amonografie
675 __ $a659:316.77
675 __ $a659.13/.16
675 __ $a082.1Academica. Ştiinţele comunicării
686 __ $a65
700 _0 $aGrancea, Ioana-Adina
702 _0 $4pref. $aCrăciunescu, Alexandra
975 00 $a659 $a:316.77
975 00 $a659.13 $a659.16 $a659.15 $a659.14
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 942907 / 0942907 SA Împrumut Da 659/ G76
2. 942906 / 0942906 SA Împrumut Da 659/ G76
3. 942905 / 0942905 D Împrumut la sala de lectură Da II 86085
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 3

Lăsați un comentariu