Autor | Lantieri, Linda chat |
Editura | Curtea Veche chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2017 |
Subiect | educaţia copiilor chat |
inteligența emoțională chat | |
ISBN | 9786065886650 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786065886650 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 87657 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Dezvoltarea inteligenței emoționale a copiilor |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | tehnici de a cultiva puterea lăuntrică a copiilor |
Prima menţ. de resp. | Linda Lantieri |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Mihaela-Gabriela Deniz |
introducere și meditații de Daniel Goleman | |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Curtea Veche |
Data publicării | 2017 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 200 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Familia la Curtea Veche |
Titlu | |
Titlu | Dezvoltarea inteligenței emoționale a copiilor : tehnici de a cultiva puterea lăuntrică a copiilor |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Linda Lantieri şi Daniel Goleman le oferă părinţilor şi pedagogilor strategii eficiente de dezvoltare a inteligenţei emoţionale a copiilor. Astfel, un QR-code vă va ajuta să accesați exerciţii de meditaţie şi de relaxare, special concepute pentru copii, pe care cei doi autori le-au reunit într-un ghid care contribuie la formarea abilităţilor de concentrare a atenţiei, de empatie, de socializare şi de control al impulsurilor. Valorificând cele mai recente descoperiri din domeniul cercetărilor asupra funcţionării creierului şi din psihopedagogie, Linda Lantieri a creat un program educaţional vizând învăţarea socio-emoţională, care, aplicat în numeroase şcoli, s-a dovedit extrem de eficient în a-i ajuta pe copii să se relaxeze, să îşi exprime adecvat emoţiile, să îşi descopere interesele şi să depăşească anumite dificultăţi, în unele cazuri, chiar traume. Autoarea demonstrează că pe lista disciplinelor şcolare esenţiale trebuie adăugată una care să aibă ca scop dezvoltarea rezilienţei interioare a copiilor – învăţarea socio-emoţională. Această carte poate structura o asemenea disciplină, deoarece prezintă strategii care ţin cont de specificul dezvoltării neurologice, fizice şi psihologice a copiilor. Alte benefiicii ale aplicării exerciţiilor din acest ghid sunt: creşterea stimei de sine, îmbunătăţirea conştiinţei de sine şi a abilităţilor de comunicare interpersonală şi creşterea performanţei şcolare. Linda Lantieri desfăşoară o muncă de pionierat pentru integrarea învăţării sociale şi emoţionale în şcolile din lume. Ca pedagog expert în rezolvarea conflictelor şi în intervenţia în situaţii de criză, ea promovează programe educaţionale care îi ajută pe copii să devină mai rezilienţi, pentru a depăşi cu succes şocurile sau traumele prin care trec. În acest scop, ea a conceput mai multe proiecte pentru elevi care vizează, pe lângă îmbunătăţirea atenţiei şi a memoriei, reducerea stresului şi învăţarea tehnicilor de relaxare, formarea abilităţilor inteligenţei emoţionale precum empatia, conştientizarea de sine, controlul impulsurilor şi îmbunătăţirea competenţelor interrelaţionale. Această carte este rezultatul experienţei ei dobândite în timpul aplicării acestor programe educaţionale în şcoli. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | educaţia copiilor |
inteligența emoțională | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
159.942 | |
082.1Familia la Curtea Veche | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Lantieri, Linda |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | pref. |
Autor secundar | Goleman, Daniel |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Deniz, Mihaela-Gabriela |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
159.942 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 973333 / 0973333 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ L20 | |
2. | 973332 / 0973332 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ L20 | |
3. | 973331 / 0973331 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ L20 | |
4. | 973330 / 0973330 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ L20 | |
5. | 973329 / 0973329 | F2 | Împrumut | Nu | 159.9/ L20 | |
6. | 973328 / 0973328 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ L20 | |
7. | 973327 / 0973327 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 87657 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|