De la senzaţii la cunoaştere : 50+ jocuri senzoriale pentru preşcolari

Autor chat
Editura Didactica Publishing House chat
Loc publicare București
An 2021
Subiect jocuri didactice (învăţământ preşcolar) chat
jocuri instructive (preşcolari) chat
ISBN 9786060484431
Note Bibliografie p. 127-128

III 38206

Răileanu, Daniela
    De la senzaţii la cunoaştere : 50+ jocuri senzoriale pentru preşcolari / Daniela Răileanu, Iuliana Alecsa, Dorina Vieriu ; consultanţi ştiinţifici: conferenţiar univ. dr. Nadia Serdenciuc, lector univ. dr. Liliana Bujor.- București : Didactica Publishing House , 2021.
    128 p. : il. color.- (Ludosmart).    
    Bibliografie p. 127-128
    Vârsta educației timpurii reprezintă o etapă a structurării și dezvoltării viitoarei personalități a copilului din perspectivă cognitive, afectiv-motivatională și socială. La baza acestei evoluții se află jocul, o realitate permanentă în viața copilului, un instrument authentic de acțiune și manifestare care satisfice trebuințe cognitive și de explirare, într-un dinamiscm specific vârstei. Pornind de la aceste considerente, lucrarea De la senzații la cunoaștere abordează jocul, în general, și jocul senzorial, în special, considerându-l pe acesta din urmă o fereastră deschisă spre lume care facilitează legătura informațională cea mai simplă a copilului cu realitatea înconjurătoare, permite învățarea primelor lecții de viață, răspunzând nevoilor de cunoaștere, investigare și explorare ale acestuia. Lucrarea valorifică oportunitățile pe care le oferă jocurile și activitățile senzoriale în educația la vârstele timpurii, aducând în atenție abordări eficiente, probate în activitatea profesională. Topica abordată de lucrare se pliază pe conținuturile cuprinse în studiile de psihologie generală și psihologia copilului și reprezintă un demers practic, cu minime accente teoretice care oferă cadrelor didactice clarificări conceptuale, particularizări și exemplificări care se doresc a fi veritabile direcții de acțiune..
    ISBN 9786060484431

    I Alecsa, Iuliana
    II Vieriu, Dorina
    III Serdenciuc, Nadia Laura(consultant)
    IV Bujor, Liliana(coord.)
    V Serdenciuc, Nadia Laura(consultant)

    1. jocuri didactice (învăţământ preşcolar)
    2. jocuri instructive (preşcolari)

371.382:372.3
082.1Ludosmart


035 __ $aIII 38206
299 __ $aDe la senzaţii la cunoaştere : 50+ jocuri senzoriale pentru preşcolari
955 __ $a1
200 __ $aDe la senzaţii la cunoaştere $e50+ jocuri senzoriale pentru preşcolari $fDaniela Răileanu, Iuliana Alecsa, Dorina Vieriu $gconsultanţi ştiinţifici: conferenţiar univ. dr. Nadia Serdenciuc, lector univ. dr. Liliana Bujor $bCarte tipărită
700 __ $aRăileanu, Daniela
701 __ $aAlecsa, Iuliana
701 __ $aVieriu, Dorina
702 __ $aSerdenciuc, Nadia Laura $4consultant
702 __ $aBujor, Liliana $4coord.
702 __ $aSerdenciuc, Nadia Laura $4consultant
010 __ $a9786060484431
675 __ $a371.382:372.3
675 __ $a082.1Ludosmart
686 __ $a37
608 __ $amonografie
606 __ $ajocuri didactice (învăţământ preşcolar)
606 __ $ajocuri instructive (preşcolari)
101 __ $arum
210 __ $aBucurești $cDidactica Publishing House $d2021
215 __ $a128 p. $cil. color
225 __ $aLudosmart
300 __ $aBibliografie p. 127-128
330 __ $aVârsta educației timpurii reprezintă o etapă a structurării și dezvoltării viitoarei personalități a copilului din perspectivă cognitive, afectiv-motivatională și socială. La baza acestei evoluții se află jocul, o realitate permanentă în viața copilului, un instrument authentic de acțiune și manifestare care satisfice trebuințe cognitive și de explirare, într-un dinamiscm specific vârstei. Pornind de la aceste considerente, lucrarea De la senzații la cunoaștere abordează jocul, în general, și jocul senzorial, în special, considerându-l pe acesta din urmă o fereastră deschisă spre lume care facilitează legătura informațională cea mai simplă a copilului cu realitatea înconjurătoare, permite învățarea primelor lecții de viață, răspunzând nevoilor de cunoaștere, investigare și explorare ale acestuia. Lucrarea valorifică oportunitățile pe care le oferă jocurile și activitățile senzoriale în educația la vârstele timpurii, aducând în atenție abordări eficiente, probate în activitatea profesională. Topica abordată de lucrare se pliază pe conținuturile cuprinse în studiile de psihologie generală și psihologia copilului și reprezintă un demers practic, cu minime accente teoretice care oferă cadrelor didactice clarificări conceptuale, particularizări și exemplificări care se doresc a fi veritabile direcții de acțiune.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1054575 / 1054575 SA Împrumut Da 371.3/ R21
2. 1054574 / 1054574 SA Împrumut Da 371.3/ R21
3. 1054573 / 1054573 F6 Împrumut Nu 371.3/ R21
4. 1054572 / 1054572 F4 Împrumut Da 371.3/ R21
5. 1054571 / 1054571 F3 Împrumut Da 371.3/ R21
6. 1054570 / 1054570 F2 Împrumut Da 371.3/ R21
7. 1054569 / 1054569 F1 Împrumut Da 371.3/ R21
8. 1054568 / 1054568 D Împrumut la sala de lectură Da III 38206
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 7

Lăsați un comentariu