Autor | Brackett, Marc chat |
Editura | Editura Trei chat |
Loc publicare | București |
An | 2020 |
Subiect | emoţii, sentimente chat |
psihologie individuală chat | |
psihologie comportamentală (copii) chat | |
ISBN | 9786064007797 |
Note | Bibliografie p. 291-343 |
Titlu | |
Titlu | Dă-ți voie să simți! : descătușează puterea emoțiilor pentru o dezvoltare sănătoasă a copiilor, a ta și a celor din jurul tău |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.942 |
159.923 | |
082.1 | |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Dă-ți voie să simți! |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | descătușează puterea emoțiilor pentru o dezvoltare sănătoasă a copiilor, a ta și a celor din jurul tău |
Prima menţ. de resp. | Marc Brackett |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Irina-Marina Borțoi |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Brackett, Marc |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Borţoi, Irina Marina |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064007797 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 92179 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.942 |
159.923 | |
082.1Psihologie practică | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | emoţii, sentimente |
psihologie individuală | |
psihologie comportamentală (copii) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2020 |
Locul tipăririi | București |
Loc publicare | București |
Numele tipografiei | Artprint |
Editura | Editura Trei |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 352 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologie practică |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 291-343 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | De când trebuie să-mi dau voie să simt?, ai putea întreba. Nu trecem noi oare, cât e ziua de lungă, prin tot soiul de emoții? Așa pare să fie, dar ce faci cu acele sentimentele profunde, puternice, derutante, care te surprind chiar și pe tine? Cum te raportezi la afectele care-ți scapă de sub control sau pe care vrei să le ascunzi de toată lumea, ca să nu-ți expui vulnerabilitățile? Și de câte ori nu-i înveți, prin exemplul tău, și pe copiii tăi că nu au voie să simtă teamă, furie sau dezamăgire? În urma a 25 de ani de cercetări asupra emoțiilor, Marc Brackett a găsit cele mai bune căi prin care îți poți înțelege și utiliza stările afective, pentru a avea succes în viață și pentru îmbunătățirea stării de bine. Instrumentul care stă în centrul acestei cărți este metoda RULER, bazată pe cinci abilități afective esențiale: recunoașterea unei emoții (pornind de la limbajul nonverbal), înțelegerea cauzelor ei, etichetarea ei corectă, afișarea emoțiilor de-o manieră adecvată social și, în fine, reglarea și modificarea reacțiile afective, pentru atingerea obiectivelor personale. Metoda RULER a fost testată cu succes în mii de școli din SUA, ea dovedind că poate reduce stresul și epuizarea, îmbunătățind considerabil climatul la clasă și performanțele școlare. Scrisă cu sinceritate și umor, cartea te va ajuta să-ți vindeci rănile afective, dar și să-ți gestionezi mai bine emoțiile, pentru a fi mai sănătos, mai performant și mai satisfăcut de viața ta. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1016745 / 1016745 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ B75 | |
2. | 1016744 / 1016744 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ B75 | |
3. | 1016743 / 1016743 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ B75 | |
4. | 1016742 / 1016742 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ B75 | |
5. | 1016741 / 1016741 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ B75 | |
6. | 1016740 / 1016740 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ B75 | |
7. | 1016739 / 1016739 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ B75 | |
8. | 1016738 / 1016738 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 92179 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|