Editura | Institutul European chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2023 |
Subiect | educație (cercetare) chat |
planificarea sistemului educaţional chat | |
psihologie educațională chat | |
pedologie (psihologia copilului) chat | |
ISBN | 9786062403676 |
Note | Bibliografie p. 171-177 |
Titlu | |
Titlu | CUM sunt pregătite școlile să primescă toți copiii : cercetare privind accesul școlar al copiilor cu dizabilități și/ sau CES în contextul actual românesc |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | CUM sunt pregătite școlile să primescă toți copiii |
Alte informaţii la titlu | cercetare privind accesul școlar al copiilor cu dizabilități și/ sau CES în contextul actual românesc |
Prima menţ. de resp. | Coordonatori : Beatrice Hellen Almășan, Anișoara Dumitrache, Ecaterina Vrăsmaș |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Almășan, Beatrice Hellen |
Cod de legătură | coord. |
Autor secundar | Dumitrache, Anișoara |
Cod de legătură | coord. |
Autor secundar | Vrăsmaş, Ecaterina |
Cod de legătură | coord. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786062403676 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 38650 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.014.53-053.5 |
37.015.3:376 | |
37.015.3:159.922.7 | |
082.1Academica. Ştiinţele educaţiei | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | educație (cercetare) |
planificarea sistemului educaţional | |
psihologie educațională | |
pedologie (psihologia copilului) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Institutul European |
Data publicării | 2023 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 186 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Academica. Ştiinţele educaţiei |
Desemnarea volumului | 370 |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 37/ C94 |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 171-177 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Scolile se gasesc intr-o situatie foarte provocatoare pentru a face fata accesului si participarii tuturor copiilor la o educatie incluziva, echitabila si de calitate. Dupa a doua jumatate si la sfarsitul secolului XX, incluziunea educationala a capatat o conotatie, inspirata partial de idealurile umaniste (care au promovat miscarea pentru drepturile omului si pentru valorizarea minoritatilor vulnerabile sau excluse) si partial inspirata de progresul realizat in relatia dintre cercetarea educationala, dezvoltarea neurostiintelor (care a largit cunostintele despre abilitatile educationale ale persoanelor cu dizabilitati si/sau CES), schimbarea practicilor si politicile educationale aplicate adecvat si eficient in sistemele educationale din Europa si din intreaga lume democratica. Dupa peste 25 de ani, de cand in Romania a inceput diseminarea valorilor si principiilor educatiei incluzive, devine impetuos necesar ca cercetarea romaneasca sa identifice in ce masura aceste valori si principii de actiune educationala sunt implementate si constituie directii de actiune cotidiana la nivelul scolilor noastre. Tabloul real al aplicarii abordarii educationale incluzive, prin opiniile si actiunile evidentiate la managerii scolari, lasa inca o impresie de neaderare si de neimplicare pentru inceperea unui proces real de schimbare transformationala a scolii si a curriculumului scolar. - Coordonatorii |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1063347 / 1063347 | SA | Împrumut | Da | 37/ C94 | |
2. | 1063346 / 1063346 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 38650 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
SA | Împrumut | 1 |
|