Comunicarea băncilor centrale prin intermediul rețelelor sociale online : studiu de caz: Banca Națională a României

Autor chat
Editura Tritonic chat
Loc publicare București
An 2023
Subiect comunicare online chat
bănci centrale chat
Banca Naţională a României (istoric) chat
ISBN 9786067497090
Note Bibliografie p. 275-291

II 99223

Voloc, Ana Maria Violeta
    Comunicarea băncilor centrale prin intermediul rețelelor sociale online : studiu de caz: Banca Națională a României / Ana-Maria-Violeta Voloc ; traducere din limba engleză de Flavia Dârvă.- București : Tritonic , 2023.
    291 p..- (Comunicare. Media).    
    Bibliografie p. 275-291
    O tema rar abordata in lucrarile de specialitate din Romania, comunicarea bancilor centrale constituie un domeniu de analiza retativ recent, remarcandu-se prin potentialul demonstrat in descifrarea povestii din spatele unor institutii care obisnuiau, in urma cu mai bine de doua decenii, sa se inchida intr-un "turn de fildes". Lucrarea de fata le permite cititorilor sa priveasca dincolo de ziduri si sa patrunda intr-un univers al comunicarii institutionale explorat de putini cercetatori, avand in vedere nivelul ridicat de abstractizare a informatiilor transmise de catre o banca centrala. In prezent, bancile centrale sunt mai deschise si mai transparente in procesul de comunicare externa, dar drumul parcurs pana in acest moment a fost destul de lung si continua sa fie unul plin de oportunitati si de provocari. In acest volum, autoarea isi propune sa identifice strategia de comunicare a Bancii Nationle a Romaniei, prin prisma modului in care aceasta institutie stabiteste agenda publica in Romania utilizand retelele sociale online. Cercetarea este una complexa, intrucat exploreaza atat perspectiva "dinauntru", pe baza analizarii continutului propriu-zis al comunicarii Bancii Nationale a Romaniei si a interviurilor cu experii de prim rang din banca centrala, cat si "din afara", prin intermediul discutiilor cu publicul larg - un segment de audienta mai putin conventional pentru o autoritate monetara. Lucrarea este utila practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si celor interesati de complexitatea procesului de comunicare in cazul unei institutii care asigura un bun public extrem de valoros: stabilitatea preturilor. - Prof. univ. dr. Nicoleta Corbu.
    ISBN 9786067497090

    1. comunicare online
    2. bănci centrale
    3. Banca Naţională a României (istoric)

316.77:004.738.5
336.71:004.738.5
082.1Comunicare. Media


299 __ $aComunicarea băncilor centrale prin intermediul rețelelor sociale online : studiu de caz: Banca Națională a României
955 __ $a1
200 __ $aComunicarea băncilor centrale prin intermediul rețelelor sociale online $bCarte tipărită $fAna-Maria-Violeta Voloc $gtraducere din limba engleză de Flavia Dârvă $estudiu de caz: Banca Națională a României
700 __ $aVoloc, Ana Maria Violeta
010 __ $a9786067497090
035 __ $aII 99223
675 __ $a316.77:004.738.5
675 __ $a336.71:004.738.5
675 __ $a082.1Comunicare. Media
686 __ $a33
608 __ $amonografie
606 __ $acomunicare online
606 __ $abănci centrale
606 __ $aBanca Naţională a României (istoric)
101 __ $arum
210 __ $aBucurești $d2023 $cTritonic
215 __ $a291 p.
225 __ $aComunicare. Media
300 __ $aBibliografie p. 275-291
330 __ $aO tema rar abordata in lucrarile de specialitate din Romania, comunicarea bancilor centrale constituie un domeniu de analiza retativ recent, remarcandu-se prin potentialul demonstrat in descifrarea povestii din spatele unor institutii care obisnuiau, in urma cu mai bine de doua decenii, sa se inchida intr-un "turn de fildes". Lucrarea de fata le permite cititorilor sa priveasca dincolo de ziduri si sa patrunda intr-un univers al comunicarii institutionale explorat de putini cercetatori, avand in vedere nivelul ridicat de abstractizare a informatiilor transmise de catre o banca centrala. In prezent, bancile centrale sunt mai deschise si mai transparente in procesul de comunicare externa, dar drumul parcurs pana in acest moment a fost destul de lung si continua sa fie unul plin de oportunitati si de provocari. In acest volum, autoarea isi propune sa identifice strategia de comunicare a Bancii Nationle a Romaniei, prin prisma modului in care aceasta institutie stabiteste agenda publica in Romania utilizand retelele sociale online. Cercetarea este una complexa, intrucat exploreaza atat perspectiva "dinauntru", pe baza analizarii continutului propriu-zis al comunicarii Bancii Nationale a Romaniei si a interviurilor cu experii de prim rang din banca centrala, cat si "din afara", prin intermediul discutiilor cu publicul larg - un segment de audienta mai putin conventional pentru o autoritate monetara. Lucrarea este utila practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si celor interesati de complexitatea procesului de comunicare in cazul unei institutii care asigura un bun public extrem de valoros: stabilitatea preturilor. - Prof. univ. dr. Nicoleta Corbu
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1069466 / 1069466 SA Împrumut Da 316.7/ V87
2. 1069465 / 1069465 D Împrumut la sala de lectură Da II 99223
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
SA Împrumut 1

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu