Comunicarea 2.0 : New media, participare și populism

Autor chat
Editura Adenium chat
Loc publicare Iași
An 2014
Subiect comunicare politică (internet) chat
politică și internet chat
campanie electorală (România) (internet) chat
ISBN 9786068622293
Note Bibliografie p. 239-256

II 81216

Momoc, Antonio
    Comunicarea 2.0 : New media, participare și populism / Antonio Momoc.- Iași : Adenium , 2014 (Iaşi : Print Multicolor) .
    272 p..- (Colloquium. Esențial).    
    Bibliografie p. 239-256
    „Seria ESENŢIAL a Colecţiei Colloquium propune câte un volum pentru fiecare concept fundamental din domeniul ştiinţelor sociale şi politice. Realizat în premieră în spaţiul academic românesc, acest proiect editorial se adresează, în egală măsură, studenţilor şi profesorilor de specialitate, jurnaliştilor ce activează în domeniul politic, specialiştilor în comunicare politică şi electorală, consultanţilor politici, politicienilor şi, evident, publicului larg interesat de politică.” Daniel Şandru „Ce-I deosebeşte pe Beppe Grillo de Silvio Berlusconi în spaţiul public modern? Dar pe Remus Cernea de Gigi Becali? Populiştii de rit vechi se promovează în special prin TV,în timp ce neopopuliştii se mişcă natural în mediul digital, explică Antonio Momoc. Cartea sa abordează comunicarea prin prisma noilor tehnologii şi a importanţei lor în raporturile de putere. Comunicarea 2.0MS fi o lectură obligatorie pentru specialiştii şi studenţii în comunicare şi ştiinţe politice, precum şi pentru toţi cei care-şi doresc să găsească un studiu cuprinzător al modului în care politicienii (strategii lor) şi publicul se pot folosi de instrumentele pe care le oferă new media.” Alexandru-Brăduţ Ulmanu.
    ISBN 9786068622293

    1. comunicare politică (internet)
    2. politică și internet
    3. campanie electorală (România) (internet)

082.1Colloquium. Esențial
32(498):004.738.5
316.77:32.019.5


010 __ $a9786068622293
035 __ $aII 81216
101 0_ $arum
200 0_ $aComunicarea 2.0 $bCarte tipărită $eNew media, participare și populism $fAntonio Momoc
210 ## $aIași $cAdenium $d2014 $eIaşi $gPrint Multicolor
215 __ $a272 p.
225 0_ $aColloquium. Esențial
299 __ $aComunicarea 2.0 : New media, participare și populism
300 __ $aBibliografie p. 239-256
330 __ $a„Seria ESENŢIAL a Colecţiei Colloquium propune câte un volum pentru fiecare concept fundamental din domeniul ştiinţelor sociale şi politice. Realizat în premieră în spaţiul academic românesc, acest proiect editorial se adresează, în egală măsură, studenţilor şi profesorilor de specialitate, jurnaliştilor ce activează în domeniul politic, specialiştilor în comunicare politică şi electorală, consultanţilor politici, politicienilor şi, evident, publicului larg interesat de politică.” Daniel Şandru „Ce-I deosebeşte pe Beppe Grillo de Silvio Berlusconi în spaţiul public modern? Dar pe Remus Cernea de Gigi Becali? Populiştii de rit vechi se promovează în special prin TV,în timp ce neopopuliştii se mişcă natural în mediul digital, explică Antonio Momoc. Cartea sa abordează comunicarea prin prisma noilor tehnologii şi a importanţei lor în raporturile de putere. Comunicarea 2.0MS fi o lectură obligatorie pentru specialiştii şi studenţii în comunicare şi ştiinţe politice, precum şi pentru toţi cei care-şi doresc să găsească un studiu cuprinzător al modului în care politicienii (strategii lor) şi publicul se pot folosi de instrumentele pe care le oferă new media.” Alexandru-Brăduţ Ulmanu
606 __ $acomunicare politică (internet)
606 __ $apolitică și internet
606 __ $acampanie electorală (România) (internet)
608 __ $amonografie
675 __ $a082.1Colloquium. Esențial
675 __ $a32(498):004.738.5
675 __ $a316.77:32.019.5
686 __ $a3/32
700 _0 $aMomoc, Antonio
975 00 $a082.1
975 00 $a32 $a:004.738.5
975 00 $a(498)
975 00 $a316.77 $a:32.019.5
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu