Comunicare etică și responsabilitate socială

Autor chat
Editura Tritonic chat
Loc publicare București
An 2011
Subiect comunicare socială chat
ISBN 9786068139906

II 81056

Frunză, Sandu
    Comunicare etică și responsabilitate socială / Sandu Frunză.- București : Tritonic , 2011.
    207 p. : graf., tab..- (Comunicare. Media).    
    Odată cu globalizarea comunicării, nevoia de consiliere şi de expertiză etică devine o cerinţă generală. Ea afectează toate domeniile comunicării şi ale acţiunii publice. Volumul de faţă relevă modul în care exigenţa comunicării etice şi eficiente se naşte din nevoia asumării responsabile a valorilor personale, comunitare, sociale şi instituţionale, dincolo de orice relativism sau absolutism. Deontologia devine astfel o preocupare majoră a profesioniştilor din ştiinţele comunicării. Redefinirea identităţii organizaţionale presupusă de instituţionalizarea eticii intervine pe fondul unei etici minimale determinate de ineficienţa valorilor absolute în context global. Integrarea în fluxul comunicării globale obligă la o profesionalizare continuă în domeniul comunicării, al creaţiei media, al relaţiilor publice sau al responsabilităţii sociale. Ele presupun o reconstrucţie a comunicării instituţionale şi interpersonale într-un efort permanent de standardizare şi codificare etica a practicilor profesionale..
    ISBN 9786068139906

    1. comunicare socială

316.77
082.1Comunicare. Media


010 __ $a9786068139906
035 __ $aII 81056
101 0_ $arum
200 0_ $aComunicare etică și responsabilitate socială $bCarte tipărită $fSandu Frunză
210 ## $aBucurești $cTritonic $d2011
215 __ $a207 p. $cgraf., tab.
225 0_ $aComunicare. Media
299 __ $aComunicare etică și responsabilitate socială
330 __ $aOdată cu globalizarea comunicării, nevoia de consiliere şi de expertiză etică devine o cerinţă generală. Ea afectează toate domeniile comunicării şi ale acţiunii publice. Volumul de faţă relevă modul în care exigenţa comunicării etice şi eficiente se naşte din nevoia asumării responsabile a valorilor personale, comunitare, sociale şi instituţionale, dincolo de orice relativism sau absolutism. Deontologia devine astfel o preocupare majoră a profesioniştilor din ştiinţele comunicării. Redefinirea identităţii organizaţionale presupusă de instituţionalizarea eticii intervine pe fondul unei etici minimale determinate de ineficienţa valorilor absolute în context global. Integrarea în fluxul comunicării globale obligă la o profesionalizare continuă în domeniul comunicării, al creaţiei media, al relaţiilor publice sau al responsabilităţii sociale. Ele presupun o reconstrucţie a comunicării instituţionale şi interpersonale într-un efort permanent de standardizare şi codificare etica a practicilor profesionale.
606 __ $acomunicare socială
608 __ $amonografie
675 __ $a316.77
675 __ $a082.1Comunicare. Media
686 __ $a3/32
700 _0 $aFrunză, Sandu
975 00 $a082.1
975 00 $a316.77
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 892523 / 0892523 F2 Împrumut Da 316.7/ F94
2. 892522 / 0892522 F1 Împrumut Da 316.7/ F94
3. 885431 / 0885431 SA Împrumut Da 316.7/ F94
4. 885430 / 0885430 SA Împrumut Da 316.7/ F94
5. 885429 / 0885429 D Împrumut la sala de lectură Da II 81056
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 5

Lăsați un comentariu