Autor | Adams, Craig chat |
Editura | Publica chat |
Loc publicare | București |
An | 2020 |
Subiect | inteligenţa chat |
dezvoltare şi aptitudini mentale chat | |
învățare eficientă chat | |
procese psihice superioare chat | |
gândire chat | |
ISBN | 9786067223910 |
Note | Bibliografie p. 319-327 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 95470 |
Titlu | |
Titlu | Cele șase secrete ale inteligenței : de ce educația modernă nu ne învață să gândim cu propria minte |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Cele șase secrete ale inteligenței |
Prima menţ. de resp. | Craig Adamas |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Dan Crăciun |
Alte informaţii la titlu | de ce educația modernă nu ne învață să gândim cu propria minte |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Adams, Craig |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Crăciun, Dan |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067223910 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.92 |
159.95 | |
159.953.5 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | inteligenţa |
dezvoltare şi aptitudini mentale | |
învățare eficientă | |
procese psihice superioare | |
gândire | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Publica |
Data publicării | 2020 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 335 p. |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 319-327 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Unii oameni au ceva de spus în orice conversație și pot sesiza aspecte ascunse ale unor probleme între care nu există nicio legătură; dar cum fac asta? Atât de multe cărți, aplicații, cursuri și școli concurează pentru a ne capta atenția, astfel încât problema nu este lipsa oportunităților de a ne ascuți mințile, ci faptul că avem de ales între atât de multe opțiuni. Cu toate acestea, cu peste două mii de ani în urmă, cel mai mare gânditor din Grecia Antică descoperise deja schița minții omenești. Chiar dacă ultimele descoperiri din științele cognitive confirmă că această schiță ne șlefuiește capacitatea de a construi raționamente, subtilitatea gândirii și abilitatea de a gândi cu propriile minți în diferite modalități, între timp am înlocuit-o cu o concepție simplistă și seducătoare despre inteligență, educație și minte. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1040585 / 1040585 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ A19 | |
2. | 1040584 / 1040584 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ A19 | |
3. | 1040583 / 1040583 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ A19 | |
4. | 1040582 / 1040582 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ A19 | |
5. | 1040581 / 1040581 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ A19 | |
6. | 1040580 / 1040580 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ A19 | |
7. | 1040579 / 1040579 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ A19 | |
8. | 1040578 / 1040578 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 95470 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|