Autor | Chapman, Gary chat |
Editura | Curtea Veche chat |
Loc publicare | București |
An | 2011 |
Subiect | psihologia copilului chat |
dragoste (față de copii) chat | |
relații părinţi-copii (aspecte psihologice) chat | |
datoriile părinţilor faţă de copii chat | |
ISBN | 9786065881211 |
Note | Tit. orig. (eng.): The Five Love Languages of Children |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786065881211 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 82279 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Cele cinci limbaje de iubire ale copiilor |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Gary Chapman, Ross Campbell |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba engleză de Irina-Margareta Nistor |
Menţiuni de ediţie | |
Menţiuni de ediţie | Ed. a 4-a |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Curtea Veche |
Data publicării | 2011 |
Numele tipografiei | Imprimeria Coresi |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 251 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Familia la Curtea Veche |
Titlu | |
Titlu | Cele cinci limbaje de iubire ale copiilor |
Notă generală | |
Textul notei | Tit. orig. (eng.): The Five Love Languages of Children |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Fiecare copil, ca de altfel fiecare adult, îşi exprimă şi receptează cel mai bine iubirea într-un limbaj propriu. Oricât de mult ar fi iubiţi de părinţi, copiii nu ştiu acest lucru de la sine. De aceea este foarte important ca părinţii să descopere şi să înveţe principalul limbaj de iubire al copiilor lor. Prin intermediul unuia dintre cele cinci limbaje de iubire, specific copilului dumneavoastră — timpul acordat, cuvintele de încurajare, darurile, serviciile sau mângâierile fizice —, îi veţi putea transmite în mod eficient şi necondiţionat sentimente de respect, afecţiune şi implicare totală, care vor avea o mare rezonanţă în sufletul său. Atunci când sunt pregătiţi cum trebuie, părinţii pot folosi aceste limbaje pentru comunicarea cu copiii lor, pentru că atunci când copilul simte că este iubit, nu numai că îi veţi satisface cea mai profundă nevoie emoţională, dar va fi mult mai receptiv la sfaturile şi îndrumările dumneavoastră ca părinţi. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
dragoste (față de copii) | |
relații părinţi-copii (aspecte psihologice) | |
datoriile părinţilor faţă de copii | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
173.5 | |
177.61:159.922.7 | |
082.1Familia la Curtea Veche | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Chapman, Gary |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Campbell, Ross |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Nistor, Irina Margareta |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
173.5 | |
177.61 | |
:159.922.7 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 897878 / 0897878 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ C39 | |
2. | 897877 / 0897877 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ C39 | |
3. | 897875 / 0897875 | F4 | Împrumut | Nu | 159.9/ C39 | |
4. | 897874 / 0897874 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ C39 | |
5. | 897873 / 0897873 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ C39 | |
6. | 897872 / 0897872 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ C39 | |
7. | 897871 / 0897871 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ C39 | |
8. | 897870 / 0897870 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ C39 | |
9. | 897869 / 0897869 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ C39 | |
10. | 897868 / 0897868 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ C39 | |
11. | 897867 / 0897867 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ C39 | |
12. | 897866 / 0897866 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 82279 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 2 |
|
F2 | Împrumut | 2 |
|
F3 | Împrumut | 2 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|