CAIETUL inteligent : Literatură ; Limba română; Comunicare : pentru clasa a VII-a : Semestrul I : ghid, caiet de lucru, 102 teste de evaluare

Editura Art chat
Loc publicare București
An 2013
Subiect lit. rom. - critică şi istorie literară (ghid teoretic şi practic) chat
lit. rom. - critică şi istorie literară (ghid teoretic şi practic) chat
lit. rom. - critică şi istorie literară (ghid teoretic şi practic) chat
limba rom. - comunicare chat
ISBN 9789731247212
9789731247663

821.135.1.09/ C12

    CAIETUL inteligent : Literatură ; Limba română; Comunicare : pentru clasa a VII-a : Semestrul I : ghid, caiet de lucru, 102 teste de evaluare / Elena Cârstocea, Ana Coman, Monica H. Columban, ... ; coordonator: Florin Ioniță.- București : Art , 2013.
    160 p..- (Caiete inteligente (tit. serie)).    
    Lucrarea de faţă se constituie ca parte componentă a unui proiect editorial amplu al Catedrei de limba şi literatura română de la Colegiul Naţional din Iaşi, iniţiat cu ani în urmă, pentru a favoriza şi a stimula, încă de la vârste şcolare mici, performanţa în domeniul receptării şi interpretării textului literar, în paralel cu dezvoltarea unor abilităţi de comunicare. în acord cu valorile şi atitudinile unei şcoli performante, receptive la schimbare şi diversitate, acest proiect are în vedere şi reliefarea unor calităţi, precum creativitatea, mobilitatea intelectuală, interese superioare de cunoaştere, deschiderea spre universul fascinant, ilimitat, al cărţilor. Astfel, lucrarea Limbă română. Comunicare. Literatură propune un număr de 100 de teste complexe, concepute în sprijinul elevilor din clasa a IV-a, construite, de regulă, în jurul a câte trei texte-suport diferite, aparţinând unor genuri şi specii literare dintre cele mai diverse şi unor autori cunoscuţi, unii figurând printre recomandările de lectură suplimentară pentru clasele primare. La baza selecţiei textelor-suport au stat şi alte criterii: valoarea literar-estetică, mesajul educativ, posibilitatea gradării dificultăţilor de înţelegere în funcţie de particularităţile de vârstă ale copiilor. Structura testelor în trei secvenţe vizează receptarea textului la nivel literal, prin itemi de fonetică, vocabular şi gramatică, în partea a doua, valorificarea cunoştinţelor lingvistice şi stilistice în receptarea şi interpretarea elementară a unui text la prima vedere, iar ultima parte, aplicarea creativă a tuturor achiziţiilor într-o compunere liberă, cu sau tară text-suport. Această modalitate de structurare a subiectelor este, desigur, perfectibilă în timp, în funcţie de noi deziderate, impuse de evoluţia procesului didactic. Conţinând şi o bibliografie selectivă, care anticipează exigenţele de lectură ale clasei a V-a, prezenta lucrare poate constitui un instrument de lucru, deopotrivă, pentru învăţător şi pentru elevul dedat unui studiu individual sistematic, deprindere absolut necesară unui parcurs şcolar de succes..
    ISBN 9789731247212 ISBN 9789731247663

    I Cârstocea, Elena
    II Coman, Ana
    III Columban, Monica
    IV Ioniţă, Florin(coord.)

    1. lit. rom. - critică şi istorie literară (ghid teoretic şi practic)
    2. lit. rom. - critică şi istorie literară (ghid teoretic şi practic)
    3. lit. rom. - critică şi istorie literară (ghid teoretic şi practic)
    4. limba rom. - comunicare

821.135.1.09(075.33)(076)
811.135.1(075.33)(076)


010 __ $a9789731247212
010 __ $a9789731247663
035 __ $a821.135.1.09/ C12
101 0_ $arum
200 0_ $aCAIETUL inteligent $bCarte tipărită $eLiteratură ; Limba română; Comunicare : pentru clasa a VII-a : Semestrul I : ghid, caiet de lucru, 102 teste de evaluare $fElena Cârstocea, Ana Coman, Monica H. Columban, ... $gcoordonator: Florin Ioniță
210 ## $aBucurești $cArt $d2013
215 __ $a160 p.
225 0_ $aCaiete inteligente (tit. serie)
299 __ $aCAIETUL inteligent : Literatură ; Limba română; Comunicare : pentru clasa a VII-a : Semestrul I : ghid, caiet de lucru, 102 teste de evaluare
330 __ $aLucrarea de faţă se constituie ca parte componentă a unui proiect editorial amplu al Catedrei de limba şi literatura română de la Colegiul Naţional din Iaşi, iniţiat cu ani în urmă, pentru a favoriza şi a stimula, încă de la vârste şcolare mici, performanţa în domeniul receptării şi interpretării textului literar, în paralel cu dezvoltarea unor abilităţi de comunicare. în acord cu valorile şi atitudinile unei şcoli performante, receptive la schimbare şi diversitate, acest proiect are în vedere şi reliefarea unor calităţi, precum creativitatea, mobilitatea intelectuală, interese superioare de cunoaştere, deschiderea spre universul fascinant, ilimitat, al cărţilor. Astfel, lucrarea Limbă română. Comunicare. Literatură propune un număr de 100 de teste complexe, concepute în sprijinul elevilor din clasa a IV-a, construite, de regulă, în jurul a câte trei texte-suport diferite, aparţinând unor genuri şi specii literare dintre cele mai diverse şi unor autori cunoscuţi, unii figurând printre recomandările de lectură suplimentară pentru clasele primare. La baza selecţiei textelor-suport au stat şi alte criterii: valoarea literar-estetică, mesajul educativ, posibilitatea gradării dificultăţilor de înţelegere în funcţie de particularităţile de vârstă ale copiilor. Structura testelor în trei secvenţe vizează receptarea textului la nivel literal, prin itemi de fonetică, vocabular şi gramatică, în partea a doua, valorificarea cunoştinţelor lingvistice şi stilistice în receptarea şi interpretarea elementară a unui text la prima vedere, iar ultima parte, aplicarea creativă a tuturor achiziţiilor într-o compunere liberă, cu sau tară text-suport. Această modalitate de structurare a subiectelor este, desigur, perfectibilă în timp, în funcţie de noi deziderate, impuse de evoluţia procesului didactic. Conţinând şi o bibliografie selectivă, care anticipează exigenţele de lectură ale clasei a V-a, prezenta lucrare poate constitui un instrument de lucru, deopotrivă, pentru învăţător şi pentru elevul dedat unui studiu individual sistematic, deprindere absolut necesară unui parcurs şcolar de succes.
606 __ $alit. rom. - critică şi istorie literară (ghid teoretic şi practic)
606 __ $alit. rom. - critică şi istorie literară (ghid teoretic şi practic)
606 __ $alit. rom. - critică şi istorie literară (ghid teoretic şi practic)
606 __ $alimba rom. - comunicare
608 __ $acaiet de lucru
675 __ $a821.135.1.09(075.33)(076)
675 __ $a811.135.1(075.33)(076)
686 __ $at $a80/811
701 __ $aCârstocea, Elena
701 __ $aComan, Ana
701 __ $aColumban, Monica
702 __ $4coord. $aIoniţă, Florin
975 00 $a821.135.1.09
975 00 $a(075.33) $a(076)
975 00 $a811.135.1
975 00 $a(075.33) $a(076)
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 908905 / 0908905 SL Împrumut la sala de lectură Da 821.135.1.09/ C12
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
SL Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu