Brand-urile în era Web 2.0. : Conţinutul generat de consumatori

Autor chat
Editura Tritonic chat
Loc publicare Bucureşti
An 2016
Subiect Web 2.0. chat
comportamentul consumatorului chat
ISBN 9786067491418
Note Bibliografie p. 229-252

II 86503

Săvulescu, Rodica
    Brand-urile în era Web 2.0. : Conţinutul generat de consumatori / Rodica Săvulescu.- Bucureşti : Tritonic , 2016.
    252 p. : fig..- (Comunicare. Media).    
    Bibliografie p. 229-252
    In era Web 2.0, brand-urile nu mai apartin comunicatorilor, ci consumatorilor. Bariera dintre producatorii de continut si consumatorii acestuia pare sa devina invizibila odata cu aparitia noilor tehnologii. Dar cat de realista este imaginea democratizarii in comunicarea de brand? Lucrarea isi propune sa raspunda acestei intrebari, facand o sinteza a teoriilor privind consumatorul emancipat si cultura participarii si prezentand situatia continutului generat de consumatori in campaniile publicitare romanesti..
    ISBN 9786067491418

    1. Web 2.0.
    2. comportamentul consumatorului

659.126
004.738.52Web
366.1
082.1Comunicare. Media


010 __ $a9786067491418
035 __ $aII 86503
101 0_ $arum
200 0_ $aBrand-urile în era Web 2.0. $bCarte tipărită $eConţinutul generat de consumatori $fRodica Săvulescu
210 ## $aBucureşti $cTritonic $d2016
215 __ $a252 p. $cfig.
225 0_ $aComunicare. Media
299 __ $aBrand-urile în era Web 2.0. : Conţinutul generat de consumatori
300 __ $aBibliografie p. 229-252
330 __ $aIn era Web 2.0, brand-urile nu mai apartin comunicatorilor, ci consumatorilor. Bariera dintre producatorii de continut si consumatorii acestuia pare sa devina invizibila odata cu aparitia noilor tehnologii. Dar cat de realista este imaginea democratizarii in comunicarea de brand? Lucrarea isi propune sa raspunda acestei intrebari, facand o sinteza a teoriilor privind consumatorul emancipat si cultura participarii si prezentand situatia continutului generat de consumatori in campaniile publicitare romanesti.
606 __ $aWeb 2.0.
606 __ $acomportamentul consumatorului
608 __ $amonografie
675 __ $a659.126
675 __ $a004.738.52Web
675 __ $a366.1
675 __ $a082.1Comunicare. Media
686 __ $a65
700 __ $aSăvulescu, Rodica
975 00 $a659.126
975 00 $a004.738.52
975 00 $a366.1
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 948778 / 0948778 SA Împrumut Da 659.1/ S30
2. 948777 / 0948777 SA Împrumut Da 659.1/ S30
3. 948776 / 0948776 F6 Împrumut Da 659.1/ S30
4. 948775 / 0948775 F6 Împrumut Da 659.1/ S30
5. 948774 / 0948774 F4 Împrumut Da 659.1/ S30
6. 948773 / 0948773 F3 Împrumut Da 659.1/ S30
7. 948772 / 0948772 F2 Împrumut Da 659.1/ S30
8. 948771 / 0948771 F1 Împrumut Da 659.1/ S30
9. 948770 / 0948770 D Împrumut la sala de lectură Da II 86503
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 2
SA Împrumut 2

Disponibile: 9

Lăsați un comentariu