Autor | Dahlke, Ruediger chat |
Editura | Editura Trei chat |
Loc publicare | București |
An | 2012 |
Subiect | psihopatologie chat |
patogeneză chat | |
studiul originii bolilor chat | |
autosugestie chat | |
ISBN | 9789737072122 |
Titlu | |
Titlu | Boala ca şansă : cum descifrăm mesajul ascuns al bolii |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.95 |
616 | |
-092 | |
615.851.1 | |
082.1 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Boala ca şansă |
Alte informaţii la titlu | cum descifrăm mesajul ascuns al bolii |
Prima menţ. de resp. | Ruediger Dahlke |
Urm. menţ. de responsabilitate | în colaborare cu: dr. med. Peter Fricke şi dr. med. Robert Höbl |
traducere din germană de Daniela Ştefănescu | |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Dahlke, Ruediger |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Fricke, Peter |
Cod de legătură | colab. |
Autor secundar | Höbl, Robert |
Cod de legătură | colab. |
Autor secundar | Ştefănescu, Daniela |
Cod de legătură | trad. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789737072122 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/ D12 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.95:616 |
616-092 | |
615.851.1 | |
082.1Psihologie practică | |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihopatologie |
patogeneză | |
studiul originii bolilor | |
autosugestie | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Editura Trei |
Data publicării | 2012 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 568 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologie practică |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1007152 / 1007152 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ D12 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
SA | Împrumut | 1 |
|