Bad News : Why We Fall for Fake News

Autor chat
Editura Bloomsbury Sigma chat
Loc publicare London
An 2020
Subiect influenţarea opiniei publice (aspecte psihologice) chat
influenţarea subiectului chat
manipularea opiniei publice chat
ISBN 9781472962850
Note Bibliografie p. 453-468

32/ B84

Brotherton, Rob
    Bad News : Why We Fall for Fake News / Rob Brotherton.- London : Bloomsbury Sigma , 2020.
    352 p..    
    Bibliografie p. 453-468
    Fake news au devenit motorul unei noi realităţi, expresia unei noi epoci – cea a postadevărului. Campaniile de fake news sunt gândite pentru a semăna neîncredere şi confuzie, pentru a adânci faliile socio-culturale folosind tensiunile etnice, rasiale şi religioase. Studiile ştiinţifice demonstrează că expunerea la fake news, dezinformare sau teorii ale conspiraţiei duce la alterarea percepţiei şi luarea unor decizii în consecinţă. Dieta informaţională zilnică este din ce în ce mai dificilă – ce e adevărat şi ce e fals în jur? Cine e arbitrul adevărului? Fiecare poate crede ce vrea, îşi poate construi realitatea pe care o doreşte, din informaţiile pe care le selectează. Suntem alimentaţi cu fake news care ne sunt livrate de motoare informaţionale uriaşe. Reţelele sociale au devenit reţele ale radicalizării sociale, iar știrile fake se răspândesc asemenea unei bacterii sau unui virus, infestând corpul social sănătos. (Marian Voicu).
    ISBN 9781472962850

    1. influenţarea opiniei publice (aspecte psihologice)
    2. influenţarea subiectului
    3. manipularea opiniei publice

32.019.51(100)
316.776.23:32(100)


299 __ $aBad News : Why We Fall for Fake News
955 __ $a1
200 __ $aBad News $bCarte tipărită $eWhy We Fall for Fake News $fRob Brotherton
700 _0 $aBrotherton, Rob
010 __ $a9781472962850
035 __ $a32/ B84
675 __ $a32.019.51(100)
675 __ $a316.776.23:32(100)
686 __ $a3/32
686 __ $aLS
608 __ $amonografie
606 __ $ainfluenţarea opiniei publice (aspecte psihologice)
606 __ $ainfluenţarea subiectului
606 __ $amanipularea opiniei publice
101 __ $aeng
210 __ $d2020 $aLondon $cBloomsbury Sigma
215 __ $a352 p.
300 __ $aBibliografie p. 453-468
330 __ $aFake news au devenit motorul unei noi realităţi, expresia unei noi epoci – cea a postadevărului. Campaniile de fake news sunt gândite pentru a semăna neîncredere şi confuzie, pentru a adânci faliile socio-culturale folosind tensiunile etnice, rasiale şi religioase. Studiile ştiinţifice demonstrează că expunerea la fake news, dezinformare sau teorii ale conspiraţiei duce la alterarea percepţiei şi luarea unor decizii în consecinţă. Dieta informaţională zilnică este din ce în ce mai dificilă – ce e adevărat şi ce e fals în jur? Cine e arbitrul adevărului? Fiecare poate crede ce vrea, îşi poate construi realitatea pe care o doreşte, din informaţiile pe care le selectează. Suntem alimentaţi cu fake news care ne sunt livrate de motoare informaţionale uriaşe. Reţelele sociale au devenit reţele ale radicalizării sociale, iar știrile fake se răspândesc asemenea unei bacterii sau unui virus, infestând corpul social sănătos. (Marian Voicu)
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1051310 / 1051310 AMC Împrumut Da 32/ B84
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
AMC Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu